خبرهای داغ:
فرماندار مهدیشهر طی پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک گفت
کد خبر: ۹۲۵۱۵۲۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته اول تیر ماه یادآور هفته‌ای است که روایتگر شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی و به نام هفته قوه قضاییه نام گذاری شده است.

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی است و در واقع می‌توان مهم‌ترین انتظار مردم از قوه قضائیه را تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه به شمار آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل (ره)، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به ریاست، کارکنان و قضات محترم دادگستری شهرستان مهدیشهر و تمامی تلاشگران این دستگاه تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان برای همه این عزیزان عزت و سرافرازی و توفیق خدمت به ملت شریف و قدرشناس کشورمان را مسألت می‌نمایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها