پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت هفته قوه قضاییه

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با صدور پیامی هفته قوه قضائیه را به مسئولان، دست‌اندرکاران و همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۵۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، به مناسبت هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش که بعنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است، پیام تبریکی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی است.

یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران با وفایش، هفته قوه قضائیه را به مسئولین این قوه، که با تلاش‌های بی شائبه خویش در راستای احقاق حقوق، تامین امنیت و برقرای صلح و سازش گام‌های بلندی برداشته، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره مندی از رهنمود‌های گهربار امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری و اجرای قسط و عدالت از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات