خبرهای داغ:
خبر ارتحال برادر عزیز حاج مجید صابری داکر اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) واصل و موجب تاثر و تألم خاطر گردید.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۹۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،پیام تسلیت سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فداء فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در پی درگذشت سرهنگ پاسدار مجید صابری مسئول بسیج مداحان استان اصفهان

الَّذينَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصيبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ

خانواده محترم مجید صابری
خبر ارتحال برادر عزیز حاج مجید صابری ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (علیه السلام) واصل و موجب تاثر و تألم خاطر گردید.
تحیت الهی بر آن سفر کرده و مداح پر آوازه و ذاکر با اخلاص اهل بیت علیهم السلام) که افتخار دات سالها در راستای ترویج شعائر دینی و نشر معارف اسلامی همت والا داشته باشد و با نوای رسا و دلنشین خود عمر پر برکت خویش را در مدح و ثنای اهل بیت (علیهم السلام و سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین (علیه السلام ) سپری نماید.
او که سالیان متمادی مسئولیت هدایت سکان سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت صاحب الزمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان اصفهان را بر عهده داشت و حقیقتا استوانه های کانون مداحان استان بوده اند که پس از مدتها تحمل رنج بیماری ندای حق را لبیک گفت: و به سوی معبودش شتافت تا حیاتی جاودانه را آغاز نمایید. امید است خداوند روح پاک آن فقید سعید را در اعلی علیین و در نعیم مقیم با صلحا و صدیقین و ائمه اطهار (علیهم السلام) محشور فرماید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی همراهی با کانون داغدار و مصیبت دیده  این ضائعه را به جامعه مداحان استان تسلیت عرض نموده و از خداوند قادر متعال برای آن مرحوم بهره مندی از الطاف بیکران الهی و برای بازماندگان پاداش و صبر توأم با عزت و سعادت مسئلت می نمایم.

 

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فداء فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

ارسال نظرات
پر بیننده ها