نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

برخورد قاطعانه با جرائم فضای مجازی یکی از اولویت های ناجا باشد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: فعالیت شایعه پراکنان در فضای مجازی با راه اندازی کانال های مختلف برای مردم نگران کننده است و اعتماد عمومی مردم به انقلاب و مسئولین را کاهش می دهد و پلیس باید در این خصوص بیشتر توجه داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۵۱۶۴۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی  با فرمانده انتظامی  استان گفت: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی است و امروز عملکرد ناجا با سالیان قبل بسیار متفاوت‌تر و ویژه‌تر شده است.

آصفری با اشاره به اینکه هرچقدر که بتوانیم برای ارتقای نیروی انتظامی تلاش کنیم در راستای ارتقای امنیت کشور کارکرده‌ایم اظهار کرد: چراکه ناجا نقش به سزایی در ایجاد امنیت در داخل کشور و مرزها به عهده دارد و تقویت این نیروی خدمتگذار یک ضرورت مهم محسوب می شود.

وی ادامه داد: امروز آن چیزی که اهمیت دارد اعتماد مردم به ناجا است که هرچقدر این اعتماد عمومی افزایش پیدا کند قطعاً احساس امنیت بیشتر خواهد شد چراکه امروز احساس امنیت بسیار باارزش تر از ایجاد امنیت است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فعالیت ناجا در همه مقاطع زمانی و مکانی بسیار قابل تقدیر است و خوشبختانه مردم ایران با وجود این نیروی خدوم در همه مقاطع احساس امنیت خوبی دارند و اگر نقش به سزای ناجا در کشور نبود مشخص نبود امروز چه مشکلاتی برای کشور ایجاد می شد.

آصفری اضافه کرد: یکی از نکاتی که ناجا به خصوص در استان مرکزی با توجه به کارگری بودن آن باید بسیار به آن توجه داشته باشد برخورد صحیح با مسائل کارگری است.

وی با تأکید بر اینکه لازم است تمهیداتی اندیشیده شود تا قبل از شکل‌گیری تجمعات خیابانی کارگران مسائل کارگری حل شوند بیان کرد: قبل از بروز هرگونه تجمع کارگری باید مسائل کارگری و مشکلات کارخانجات و صنایع با حساسیت ویژه رصد شوند و در صورت مشکل باید از مدیران صنایع سوال شود که چرا امروز شاهد اینگونه مشکلات هستیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخوردهای نامناسب با کارگران که به دنبال حقوق قانونی خود هستند نمی تواند مشکلات کارخانجات را حل کند بلکه باید مشکلات را از طریق مدیران حل و فصل کرد.

آصفری یادآور شد: برخورد قاطعانه با جرائم فضای مجازی یکی از ضرورت های کارهای پلیس است و اینکار می تواند احساس امنیت مردم را افزایش دهد و باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: فعالیت شایعه پراکنان در فضای مجازی با راه اندازی کانال های مختلف برای مردم نگران کننده است و اعتماد عمومی مردم به انقلاب و مسئولین را کاهش می دهد و پلیس باید در این خصوص بیشتر توجه داشته باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی استان مرکزی و اتصال آن به چندین استان سرقت دام و احشام در برخی روستاها و مناطق کم برخوردار برای مردم آزاردهنده است و امروز یکی دیگر از اولویت های مهم پلیس باید تامین امنیت در روستاها و مناطق کم برخوردار باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات