خبرهای داغ:
محمد گل زاده آرانی
به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد؛

دیدار فرمانده و مسئولان سپاه آران وبیدگل با رئیس دادگستری ودادستان شهرستان

به مناسبت هفته قوه قضاییه، فرمانده و جمعی از مسئولان سپاه آران وبیدگل با رئیس دادگستری ودادستان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۲۵۱۷۶۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل؛ جناب سرهنگ حسن فخرل فرمانده سپاه آران وبیدگل به همراه حجت الا سلام والمسلمین علی اصغر شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران وبیدگل و جمعی از فرماندهان حوزه های مقاومت با محسن تاج افروز رییس دادگستری وسید محمد جوادی دادستان دیدار و هفته قوه قضائیه را به آنها تبریک گفتند.

فرمانده سپاه آران و بیدگل در این دیدار از خدمات و تلاش های دادگستری در شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانند و راستای اجرای هرچه بهتر عدالت در کنار دادگستری شهرستان هستند.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه همکاری بسیج با دادگستری کم نظیر است گفت: همدلی و وفاق میان بسیج آران و بیدگل و دادگستری در سطح بسیار مطلوبی است و در ایام انتخابات و سایر حوزه ها این انسجام و هماهنگی نمایان بود.

رئیس دادگستری شهرستان نیز در این دیدار با تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضاییه از حضور فرمانده سپاه آران وبیدگل و هیات همراه تقدیر کرد و گفت: سپاه از جنس مردم و در کنار مردم است.
تاج افروز افزود :بنده و دادستان تمام عیار آماده همکاری با بسیج بویژه در طرح بازرسی و دیدار از پایگاه های بسیج هستیم و در این بازرسی ها اماده شنیدن حرف های بسیجیان و درد دلهای انها هستیم.
دادستان جوادی نیز گفت:بنده و همه همکارانم خود را بسیجی و در سلسله مراتب فرماندهی ولی فقیه در خدمت بسیج هستیم
در پایان مقرر شد در خصوص دیدار مشترک فرمانده سپاه و ریاست دادگستری از پایگاه های بسیج برنامه ریزی کاملی انجام شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار