نخبه بسیجی سپاه ناحیه امام رضا (ع) در گفت و گوبا «بسیج»:

جهش تولید با پشتکار و روحیه جهادی محقق می شود

 نخبه محقق بسیجی با اشاره به اینکه جهش تولید با پشتکار و روحیه جهادی محقق می شود، از تولید نرم افزار "مدرسه زندگی" ویژه خانواده ها خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۱۷۹۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، شکوهی فرد در گفت وگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه موفقیت در عرصه‌های جهادی نیازمند توکل و توسل به خداست، اظهار داشت: ما در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا نرم افزار " مدرسه زندگی" را باهدف ارتقاء دانش اجتماعی، توانمند سازی و توسعه فردی تولید کردیم.

جهش تولید با پشتکار و روحیه جهادی محقق می شود

وی با اشاره به اینکه نرم افزار مذکور چند منظوره و کاربردی می باشد، عنوان کرد: مهارت های زندگی و اجتماعی این نرم افزار به صورت الکترونیک به خانواده ها آموزش داده می شود.

شکوهی فرد ابراز کرد: مهارت های زندگی به روش بومی 4‌H، مهارت و تکنیک های فرزند پروری با رویکرد دینی، آموزش های شهروندی و دانش حقوقی و ایمنی در زندگی از جمله آموزش های این برنامه است.

این محقق بسیجی همچنین با اشاره به رایگان بودن این نرم افزا، یادآور شد: برنامه " مدرسه زندگی" در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، با پرداختن به آسیب های طلاق و اعتیاد و عوارض آن، اقدام به ارتقاء آگاهی های جامعه می کند.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه جمعی از مشاوران برجسته حضور فعال دارند، بیان کرد: روان شناسان پاسخگوی سوالات کاربران نرم افزار می باشند و امکان ارائه مشاوره ( خانواده، تحصیلی، شغلی، حقوقی و غیره) به صورت غیر حضوری و تلفنی فراهم می باشد.

 نخبه محقق بسیجی در پایان با تاکید به اهمیت استفاده از این اپلیکیشن در ایام بحران کرونا، خاطر نشان کرد: صرفه جویی در زمان، هزینه ها، فراهم آوردن امکان آموزش از راه دور، دسترسی مستقیم به منابع آموزشی دیجیتال و ایجاد فرصت تحصیل،  در برنامه "مدرسه زندگی" به عنوان یک ابزار آموزشی مفید می تواند اثر بخشی فوق العاده داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار