امام جمعه اراک:

دستگاه قضائی با افزایش اعتماد عمومی و برقراری عدالت زمینه ایجاد تحول را ایجاد کند/ انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی در مقابل دشمنی ها عقب نشینی نمی کند و از تحریم ها نمی ترسد و با آن مقابله می کند. گرچه سختی هایی وجود دارد ولی کوتاه نیامده و با قدرت ایستاده ایم.
کد خبر: ۹۲۵۱۸۳۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان، گفت: شهید بهشتی فردی مدیر، مدبر، با تقوا، دقیق، با انضباط، فقیه زمان شناس و ... بودند و واقعا جایشان خالی است. این چنین افرادی گنج های گران بهایی هستند که به سادگی بدست نمی آیند. باید پدر و مادری آن چنان و اساتیدی مانند امام خمینی(ره) باشند تا چنین افرادی تربیت شوند.

وی افزود:بازخوانی جنایات منافقین در ترور شهید بهشتی و بسیاری از مردم ایران یک ضرورت است و این گروه تروریستی و منافق هنوز هم دست از سر ملت ایران برنداشته و در فتنه ها رد پای آنان دیده می شود.

امام جمعه اراک اظهار داشت: هفته قوه قضائیه فرصتی است تا دستگاه قضایی از عملکرد خود در سال های گذشته ارزیابی دقیقی داشته باشد.

وی تحول در دستگاه قضائی را یک امر لازم و ضروری خواند و گفت: امیدواریم این قوه در دوران آقای رئیسی با جلب اعتماد عمومی و عدالت تحولات عظیمی را ایجاد کند. آسیب شناسی باعث پیشرفت قوه قضائیه می شود و می توان برای سال های آینده برنامه ریزی بهتری داشت تا برنامه هفتم به صورت دقیقی تدوین شود.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی در پرونده سازی برای ایران، گفت: این دو کشور با همراهی کشور های غربی و برخی کشورهای دیگر برای جمهوری اسلامی ایران در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پرونده سازی کرده و در پی ایجاد مشکلاتی برای کشور هستند.

وی تاکید کرد: از مسئولین نظام خصوصا اعضای شورای عالی امنیت ملی می خواهیم تا با این اقدام آنان در تصویب قطعنامه علیه کشورمان مقابله کرده و فریب آنان را نخورند. غربی ها مسئله مذاکره را مطرح می کنند ولی در پی حذف جمهوری اسلامی ایران هستند و از حقیقت اسلامی که ۴۱ سال است با همت امام و رزمندگان و خون شهدا بدست آمده و شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را سر می دهد، بیزارند.

امام جمعه اراک ادامه داد: این انقلاب در مقابل دشمنی ها عقب نشینی نمی کند و از تحریم ها نمی ترسد و با آن مقابله می کند. گرچه سختی هایی وجود دارد ولی کوتاه نیامده و با قدرت ایستاده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: به قول مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو تمام شده و هر کشوری بخواهد ضربه ای به ایران اسلامی وارد کند بداند که ۱۰برابر ضربه می خورد. امیدواریم خداوند تعالی، ملت ایران را در این جنگ نابرابر پیروز بگرداند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات