رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران در گفت و گو با بسیج خبر داد

راه اندازی ۸ هیات هندبال بسیج برای اولین بار در مازندران

رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران از راه اندازی هیات های شهرستانی هندبال ورزش بسیج برای اولین بار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۱۹۴۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
بهرام لیالی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری  با اشاره به  برگزاری جلسات با مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران، هیات هندبال ورزش بسیج مازندران اسفند ماه ۹۸ راه اندازی شد، گفت: از اهداف مورد نظر تشکیل هیات هندبال بسیج انجام فعالیت‌های ورزشی در این رشته، برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری و استعدادیابی در رده‌های سنی مختلف و تشکیل تیم مقاومت هندبال است.

رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران با تاکید بر اینکه همگانی کردن امر ورزش در بسیج با جهت گیری جذب فراگیر، تقویت آمادگی جسمانی و صیانت اخلاقی در رده‌های سنی مختلف اجرا می‌شود، افزود: سازماندهی و تقویت روحیه جهادی، انقلابی، پهلوانی، فرهنگی، ایثار، مشارکت و همکاری با هیات هندبال اداره کل ورزش و جوانان مازندران از جمله برنامه هاست.

لیالی در ادامه با اشاره به اینکه تمام اقدامات هیات هندبال بسیج پیوست فرهنگی و اجتماعی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم هیات هندبال بسیج مازندران تشکیل قرارگاه جهادی جهت ارائه خدمات در حوزه‌های مورد نیاز میباشد.

رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران  به استقبال خوب  رده‌های سنی در رشته هندبال اشاره کرد و گفت: ۸ هیات در شهرستان‌های استان راه اندازی شد که اولویت اول هیات‌ها شناسایی و جذب وآموزش و سازماندهی با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج و هیات هندبال شهرستان و حضور در برنامه‌ها است.

به گفته لیالی  پس از راه اندازی و تکمیل ساختار هیات‌ها و انجام مقدمات جهت انسجام و استعداد یابی به زودی مسابقات و همایش‌هایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها