در بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مطرح شد:
کانون  بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین به مناسبت حوادث ۷ تیر ماه (حقوق بشر امریکایی) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۱۹۸۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، کانون  بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین به مناسبت حوادث ۷ تیر ماه (حقوق بشر امریکایی) بیانیه‌ای صادر کرد.

قباحت ضد بشری و ضد نژادی در  آمریکا و اروپا، جهانیان را غصه دار ذبح انسانیت نموده است

در متن این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی


تاریخ انقلاب اسلامی و ایام و رخدادهای سه دهه گذشته یادآور كینه توزی‌های جبهه ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامی و جنایات نظام سلطه و صهیونیسم بین المللی و مزدوران آنها علیه ملت ایران است؛ به گونه‌ای كه تعداد و فراوانی آن منجر به نامگذاری یك هفته از ایام سال به هفته حقوق بشر آمریكایی شده است.


ترور نافرجام مقام معظم رهبری درششم تیرماه سال 1360، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه سال 1360 و شهادت آیت الله دكتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق و وفادار حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب از جمله جنایات و خیانت‌هایی بود كه تحت فرمان آمریكا و مزدورانش رقم خورده است.


حمله شیمیایی صدام به سردشت، شهادت شهید محمد كچوئی به دست منافقین در هشتم تیر ماه سال 1366، شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب به دست منافقین در یازدهم تیرماه، حمله موشكی ناو هواپیمابر آمریكایی به هواپیمای مسافری جمهوری اسلامی و شهادت حدود 290 زن، مرد و كودك در دوازدهم تیر ماه سال1367 وشهادت حدود 16 هزار تن دیگر در اقدامات تروریستی منافقین در دهه 60 از جمله جنایات و خیانت‌هایی است تحت فرمان آمریكا و مزدورانش رقم خورده است.


نگاهی به آنچه در عرصه تحولات منطقه‌ای و جنگ‌های نیابتی و تروریستی در عراق، سوریه و یمن می گذرد بیش از هر زمان دیگری نقاب از چهره خبیث و كریه سرمداران نظام سلطه و حامیان جنایات ضد بشری آنها برداشته است. آنچه در گذشته تاریخی مردمان مناطقی از جمله سردشت، حلبچه، افغانستان پدید آمده است و این روزها قباحت ضد بشری و ضد نژادی که در خود آمریکا و اروپا نفس انسان‌های بی گناه را تنگ کرده، جهانیان را غصه دار ذبح انسانیت نموده است.


تردیدی نیست بازخوانی مواضع و نظرات ضد استكباری بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و روشنگری حادثه هفتم تیرماه و دیگر جنایات تروریستی مزدوران آمریكا و جبهه دشمنان انقلاب اسلامی، پشتوانه عظیمی برای ارتقای بصیرت و آگاهی ملت انقلابی و استكبارستیز ایران و به ویژه نسل فهیم، بالنده و شجاع جوان كشور در صحنه شناخت و تحقیق رسالت تاریخی و انقلابی آنان در مصاف با خط انحراف و نفاق بوده است و پیروی و عمل به رهنمودهای حكیمانه رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی)، تلاش در صیانت از نظام مقدس اسلامی و تضمین پیش روندگی انقلاب و مهین اسلامی به شمار خواهد رفت.


بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین ضمن برائت از شرارت شیطان بزرگ در زیر پا گذاشتن بی رحمانه‌ی حقوق بشر، از خداوند متعال، تعجیل در ظهور منجی بشریت و انسانیت را مسئلت دارد و با قوت در جهت امتثال بخشی به حقوق بشر اسلامی با تاسی از آموزه های الهی گام برخواهد داشت، ان شالله.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات