دین اسلام نیز بر صلح و سازش تاکید ویژه دارد که در این خصوص مردم با همراهی دستگاه قضا باید اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۵۱۹۸۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در شهرستان کوثر

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عسگر بیگی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کوثر ضمن تسلیت سالروز شهادت دکتر بهشتی و یارانش و همچنین تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی یکی از مطالبات اصلی مردم بوده و دین اسلام نیز بر صلح و سازش تاکید ویژه دارد که در این خصوص مردم با همراهی دستگاه قضا باید اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه بر تسریع در تجهیز کارگاه پایاب سد گیوی تاکید کرد و گفت: احداث باغ در پایاب سد روستای لیکوان یکی از ظرفیت‌های کوثر است که متاسفانه این منبع آبی با ارزش شهرستان با وجود لوله کشی و چاله کنی در حدود ۳۵۰ هکتار از اراضی این سد با بی مهری اهالی روستاهای اطراف بی‌نتیجه مانده است.

امام جمعه شهرستان کوثر در ادامه به خوی استکباری دولت‌مردان آمریکایی در قبال ایران اشاره کرد و بیان داشت: این کشور به‌دنبال اعمال دوباره تحریم‌های بین المللی بر علیه کشور و ملت ایران است.

وی در پایان به یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در شهرستان کوثر برای افزایش راندمان تولید محصولات تاکید کرد و گفت: تغییر کاربری باغات، اراضی کشاورزی و همچنین منابع ملی و طبیعی نیز باید در اولویت مراقبتی و نظارتی مسؤولان امر باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار