خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: دستگاه ها به تکالیفی که در قانون برای آنان مشخص شده است عمل نمایند و در این راستا ستاد از نظرات و پیشنهادات نخبگان و صاحب نظران استقبال می کند.
کد خبر: ۹۲۵۱۹۹۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی در نشست با معاونین و مدیران ستاد با تبریک دهه کرامت، گفت: در قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برای دستگاه ها تکالیفی مشخص شده است و انتظار می رود در جهت تحقق آن نیز بیش از هر دورانی قدم بردارند.

وی با اشاره به ساختار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار کرد: در استان ها و همچنین خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه مسئولیت ستاد استان را بر عهده دارند و مطالبات و اوامر ارشادی ایشان به عنوان رئیس ستاد و سایر مدیران، نخبگان و اقشار جامعه در شورای استانی که متشکل از استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی می باشند و یا در هیأت اندیشه ورز ستاد مورد طرح و پیگیری قرار می گیرد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه هماهنگی بین نهادها را بر عهده داشته و البته در این راستا نیز نسبت به مطالبات جامعه حساسیت لازم را دارد.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه بازدید هفتگی از دستگاه ها و نشست با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات از جمله برنامه های ستاد در سال جاری می باشد، گفت: در جهت پیشبرد اهداف عالیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر از نظرات و پیشنهادات صاحب نظرات و نخبگان بهره می گیریم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها