تنهاترین کشوری که با جدیت با مواد مخدر مقابله می‌کند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۲۵۱۹۹۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

اهتمام جدی ایران اسلامی در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به روز جهانی مبارزه  مواد مخدر اظهار کرد: تنهاترین کشوری که با جدیت با مواد مخدر مقابله می‌کند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر تلاش مسؤولان کشور برای مقابله با مواد مخدر افزود: باید با عاملان خرید و فروش مواد مخدر جدی و قوی برخورد شود تا جامعه گرفتار این‌ مساله خانمان سوز نباشد.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه خانواده‌ها باید از فرزندان خود در برابر مواد مخدر مراقبت کنند اظهار کرد: خانواده‌ها نقش مهمی در تربیت جوانان و آگاه‌سازی آنها از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد دارند.

اسدزاده به سالروز ترور مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۰ توسط منافقین کوردل اشاره کرد و گفت:
مقام معظم رهبری بعد از امام راحل(ره) انقلاب را با استقامت و قاطعیت و شجاعت سکانداری کرده است.

وی همچنین با تبریک هفته قوه فضاییه و تسلیت سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش از تلاش‌گران قوه قضاییه قدردانی کرد.

امام جمعه اصلاندوز  با بیان اینکه قضات باید شهید بهشتی را الگوی تمام عیار خود قرار دهند اظهار داشت: قضاوت نباید عجولانه باشد، محور قضاوت باید حق باشد و قضات از هوای نفس دوری کنند چرا که قضاوت با عدالت باعث تعالی جامعه می‌شود.

اسدزاده به سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی نیز اشاره کرد و گفت: فاجعه حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های سرزمینی کشورمان در خلیج فارس، حقوق بشر آمریکایی را به جهان نشان داد.

ارسال نظرات