روابط عمومی بسیج کارمندان سمنان خبر داد

نشست صمیمی بسیج کارمندان با مدیریت امور شعب پست بانک استان سمنان

نشست صمیمی ریاست سازمان بسیج کارمندان با مدیریت امور شعب پست بانک استان سمنان و معاونان آن بانک در محل اتاق مدیریت بانک برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۵۲۰۰۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از سمنان: نشست صمیمی ریاست سازمان بسیج کارمندان با مدیریت امور شعب پست بانک استان سمنان و معاونان آن بانک در محل اتاق مدیریت بانک برگزار گردید.
در این نشست مدیریت امور شعب بانک، جناب آقای فروزان ضمن عرض خیر مقدم و معارفه همکاران، در خصوص فعالیت های بسیج آن بانک و ایجاد یک اتاق برای پایگاه بسیج و در خدمت بودن بسیجیان آن پایگاه در فعالیت های بسیج صحبتهایی را بیان نمودند.
ایشان در خصوص سرمایه گذاری در مراکز تولیدی و میز خدمت جهادی نیز بیاناتی داشتند. پست بانک تا کنون در 63 روستا باجه پست را دارد و تا پایان سال جاری باید این رقم را به 100 روستا برسانیم ، 90% ATM ها زیان ده هستند اما ما کار خود را قویاً انجام می دهیم. خط ما مشخص است باید در خط ولی فقیه باشیم و در کنار آن به دولتها احترام قائل هستیم. حوزه کاری ما مشخص است، کار ما در روستا ها است و ما در خدمت روستائیان عزیز هستیم. ایجاد رضایتمندی برای مردم از طرف پست بانک استان وجود دارد و ابراز امیداواری جهت ایجاد 90% روستاها ، برای دسترسی به باجه های پست بانک داشتند.
به علت عدم توجیه اقتصادی در بانکداری روستا ها، خیلی از بانکها آمادگی لازم برای ایجاد باجه در روستاها را ندارند اما پست بانک با انگیزه خدمت به مردم در روستاها با ایجاد باجه پست بانک در روستاها اقدام نموده و یک نمایندگی در روستاها ایجاد نماید.
پست بانکها در استان و شهرستانهای دولتی هستند اما در روستاها به عنوان نمایند خصوصی از اهالی همان روستا استفاده می نماید. ارائه تسهیلات در روستاها بدین صورت است که ایجاد پرونده در آنجا صورت می گیرداما پرداخت تسهیلات در پست بانک شهرها انجام می گیرد.
بحث طرح نیکان پست بانک بدین صورت که یک اعتباری را به پست بانک روستاها میدهیم که آنها می توانند تا سقف000/000/10 تومان وام قرض الحسنه به صورت طرح نیکان ارائه دهند .
آقای دهرویه ریاست سازمان بسیج کارمندان ضمن عرض تشکر و قدردانی از برگزاری این جلسه خدمت آقای فروزان مباحثی را ایراد نمودند :
نگاه تحولی در سیستم سازمان بسیج کارمندان نگاه تخصصی به پایگاه ها با توجه به بوم و جایگاه هر پایگاه داریم .
حدود 33 میلیارد خدمات در میزخدمت جهادی با توجه به ظرفیت هر پایگاه در روستاها و مراکز تولیدی داده شده است .

تفکر مدیریت پست بانک یک تفکر قابل پرستش می باشد چون در راه خدمت به مردم می باشد .ما اعتقاد داریم که اگر 10% مردم رضایت داشته باشند حدود 60% کارآمدی نظام افزایش پیدا می کند .فضاسازی در دستگاه های اجرایی انجام شود با توجه به منشور مقام معظم رهبری در نظام اداری .توانمندسازی 100 محله در کل کشور که در استان ما 3 دهستان انتخاب شده است، هر دهستان یک امین دارد و همه ی افراد در روستا را می شناسد و امورات مربوط به آن دهستان را پیگیری می نماید .
در بخش کشاورزی انتقال دانش فنی را در روستاها داشتیم .ایجاد یک تفاهم نامه طرفین بین سازمان بسیج کارمندان و پست بانک که در آن همبستگی شما به روستاها را ارتقاء دهیم.درکل استان 30 محله اسلامی داریم که در آن محله یک نفر به عنوان مسئول محل انتخاب می شود و امورات آن محله را در دستگاه های اجرایی پیگیری می کنند ، ایجاد اشتغال نمایند ، ما می توانیم با آنها ارتباط بگیریم ، و در این ارتباط همه ظرفیت ها و ارتباطات را انجام دهیم و خدمت رسانی را در آن محله ها افزایش دهیم .
نکته آخر اینکه یک کارگروه جهش تولید داریم که در کل استان بخش صنایع آن را می شناسیم و می توانیم ارتباط خوبی را بین بانک ها و مدیران صنایع ایجاد نمائیم .
در این کارگروه تعداد واحد های نیمه تعطیل را می شناسیم و می توانیم با تزریق منابع اشتغال ایجاد نمائیم .

ارسال نظرات