خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین صالح:

شهید دکتر بهشتی (ره) جزء انسان هایی بود که تبدیل به امت شد و امت وار زندگی نمود

کلاس اخلاق ویژه کارکنان رسمی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمد حسن صالح در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج دهاقان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۵۲۰۱۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان: حجت الاسلام والمسلمین صالح ضمن گرامیداشت هفتم تیرماه و یاد وخاطره شهید دکتر بهشتی (ره) و 72 تن از یاران وفادار امام خمینی ره بیان نمود: از جمله خصوصیات انسان هایی که تبدیل به امت شده اند و امت وار زندگی کرده اند این است که اول قیام می کنند و بعد از آن فرصت شناسی خوبی دارند که امثال شهید بهشتی و شهید مطهری از جمله این انسان هایی هستند که امت وار زندگی کرده اند و به مقامی رسیده اند که همیشه در حال تحرک و پویایی هستند و مایه تجات امت و انسان ها می شوند.

حاج آقا صالح افزود: از جمله خصوصیات شهید دکتر بهشتی این بود که به همه احترام می گذاشت و تمام قد برای همه بلند می شد و بسیار انسان صبور و بر طبق فرمایش امام خمینی انسان مظلومی بود که بر نفسانیت و شیطانیت درون خود غلبه نمود و مایه هدایت و سعادت امت گردید.

حجت الاسلام صالح در پایان اظهار داشت: جا دارد همه ما ابعاد و زوایای زندگی بزرگان دین و به ویژه انسانی هایی که تبدیل به امت شده و امت وار زندگی کرده اند را بررسی نموده و روایات دست اول از آنان را در زندگی خود ساری و جاری نماییم. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار