خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی:

احیاء نهضت دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت نیاز امروز دنیاست

فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر احیاء نهضت ترجمه فرهنگ دفاع مقدس، گفت: بیان رشادت های جوانان ما در تمام صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیاز امروز جوانان کشورهای اسلامی و غیر اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۵۲۰۳۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی امروز در مراسم اولین سالگرد تدفین شهید گمنام سپاه استان و گرامیداشت هفته قوه قضاییه ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و یارانش، دو هزار شهید استان و شهدا دادگستری استان، گفت: این شهید خوش نام مدت یک سال است معنویت و فداکاری را به پادگان ما به امغان آورده است.

 وی با اشاره به تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری بر مسئله فرهنگ، اظهار کرد: فرهنگ مقاومت، ایثار و استکبار ستیزی و امروز فرهنگ اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی، فرهنگ مقابله با تهاجم دشمن از توصیه های رهبر معظم انقلاب به مردم و مسئولین است.

سردار قاسمی، ترویج و توجه به فرهنگ شهید، شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا را ضروری دانست و گفت: الحمدالله در خراسان جنوبی علاوه بر جمعیت کم، بیشترین شهید گمنام تدفین شدند و برنامه های بسیاری در گرامیداشت این عزیزان در استان برگزار می شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز ما و کشور است.

 وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر احیاء نهضت ترجمه فرهنگ دفاع مقدس، افزود: لازم است تا روایات خانواده شهدا از شهیدان و خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس در قالب ترجمه نهضت دفاع مقدس به زبان های مختلف دنیا بیان شود.

سردار قاسمی با بیان اینکه جوانان امروز به فرهنگ شهید و شهادت نیاز دارند، افزود: بیان فداکاری و رشادت های جوانان ما در تمام صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیاز امروز جوانان کشورهای اسلامی و غیر اسلامی است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: باید همه همت کنیم که احیاء فرهنگ شهید و شهادت در جامعه دنبال شود چرا که همه عزت ما به برکت خون شهدا است.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه شهدا به بالاترین درجه کرامت رسیدند، خطاب به کارکنان سپاه انصار الرضا (ع) استان، گفت: همه ما به عنوان پاسداران حریم امامت و ولایت تکلیف داریم از خانواده شهدا حمایت کنیم و آنها را مورد تکریم قرار دهیم زیرا این بزرگواران چشم ما هستند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار