خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

اسلام عفاف را برای دختران مایه برتری می‌داند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه حجاب در بعد فردی موجب ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه می‌شود، گفت: دختران ما باید همراه با حجاب، عفاف نیز داشته باشند چراکه اسلام عفاف را برای دختران مایه برتری می‌داند.
کد خبر: ۹۲۵۲۰۸۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

اسلام عفاف را برای دختران مایه برتری می‌داندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام محمدولی دارابی در مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) پایگاه محدثه شهرستان بهار با تبریک دهه کرامت و با تأکید بر احترام به دختر اظهار داشت: دختر و پسر با هم تفاوتی ندارند و هر دو نعمت و حسنه از جانب خداوند تبارک برای والدین هستند.

وی افزود: رعایت حجاب و پوشش دختران برای مصون ماندن از هر گونه آزار و اذیت و تعرضی است و زنان و دختران باید آنگونه که لایق و شایسته آن هستند جایگاه خودرا حفظ  کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: دختران باید حیا و عفاف را در رفتار و گفتار خود با مردان رعایت کنند که آن باعث حفظ آرامش دختر است.

وی با بیان اینکه حجاب در بعد فردی موجب ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه می‌شود، افزود: دختران ما باید همراه با حجاب، عفاف نیز داشته باشند چراکه اسلام عفاف را برای دختران مایه برتری می‌داند.

حجاب کامل مانند چادر در مواجه با نامحرم بهتر است و چه خوب است که فرزندان دختر از همان کودکی به آن عادت کنند چراکه تمرینی برای رعایت پوشش کامل اسلامی بوده و تشویق و ترغیب می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات