رنجبر نژاد ماهانی گفت: دستگاه قضا در مبارزه با فساد قدم‌های بزرگی را در به بند کشیدن مافیای فساد و رانت برداشته است.
کد خبر: ۹۲۵۲۰۹۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر نژاد ماهانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ریگان با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: مردم آزاده جهان همیشه از ابر قدرت‌ها خصوصا آمریکای جنایتکار صدمه دیده اند.

امام جمعه ریگان در ادامه بیان کرد: تا مردم جهان عزم خود را برای رویارویی با کفر جهانی و آمریکای سلطه گر جزم نکنند، هرروز باید شاهد جنایتی تازه بود.

رنجبر نژاد ماهانی با اشاره به ترور رهبر معظم انقلاب که ناکام ماند، افزود: فاجعه ۷ تیر، شهادت شهید بهشتی و ۷۲ نفر از خادمان ملت و ترور ناجوانمردانه آیت الله صدوقی شهید محراب نماز جمعه، از حوادث تلخ و دردناک تیرماه ۱۳۶۷ است و این اقدامات سیاهه‌ای از شرارت‌ها و اقدامات ضد حقوق بشر آمریکایی است.

وی با اشاره به حقوق بشر آمریکایی در درون جامعه آمریکا، ابراز کرد: طبق آمار موجود در هر ۲۸ دقیقه یک سیاهپوست در آمریکاکشته می‌شود، پلیس آمریکا در هر عمل و اقدام وحشیانه آزاد است و در سال ۲۰۱۵ در طول یکسال ۱۱۵۲ نفر به دست پلیس کشته آمریکا شدند.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد: نقض حقوق شهروندی سیاهپوستان و مهاجران و تضییع حقوق کودکان و زنان و تعرضات جنسی به زنان و تبعیض اقتصادی و بهرمندی یک درصد از ثروتمندان در برابر ۹۹ درصد، همه این‌ها در جامعه ضد حقوق بشری در درون آمریکا است.

رنجبر نژاد ماهانی تصریح کرد: دویست سال از تاسیس کشور آمریکا می‌گذرد از آغاز ابرقدرت آمریکا تا امروز ۷۵ سال می‌گذرد و کافی است به ۵ قاره جهانی نگاه بیندازیم و ببینیم آیا نقطه‌ای از جهان وجود دارد که از دخالت و جنایت‌های مستقیم یا غیر مستقیم آمریکا در امان باشد.

وی افزود: اگر در گوگل عبارت عملیات برون مرزی ارتش آمریکا را جستجو و بررسی کنیم بیش از ۹۰ کشورمستقیم و غیرمستقیم توسط آمریکا مورد تهدید یا حمله واقع شده است.

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد: از سال ۱۳۲۰ تا کنون بیشترین توطئه‌های علنی و پنهانی و مخفی شیطان بزرگ را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

امام جمعه شهرستان ریگان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب کارنامه سیاه اقدامات وجنایات آمریکا در حق ایران را تا یکصد مورد شناسایی و بیان نموده است که یکی از ان اقدامات ننگین، حمله آمریکابه هواپیمای مسافربری ایران در ۱۱ تیر ۱۳۶۷ بوده است که منجر به شهادت ۲۹۰ سرنشین در آب‌های خلیج فارس شده است.

وی با اشاره به شورای حکام اژانس بین المللی انرژی اتمی، براساس گزارش مغرضانه رئیس آژانس که از حامیان آمریکا وصیهونیسم است به محکومیت ایران رای داده، عنوان کرد: این شورا از ایران خواست به بازرسان آژانس اجازه بازرسی از دو منطقه جغرافیایی را بدهد در حالیکه ۸ سال گذشته از ۳۳ نقطه بازرسی شده و تمام گزارشات، با نهایت همکاری به نفع ایران خاتمه یافته است اکنون آژانس به نقطه اول بازگشته است.

حجت الاسلام رنجبر نژاد ماهانی افزود: سوال اساسی آن است چرا آمریکا و اروپا از رفع تحریم تسلیحاتی ایران نگرانند؟ چون در تاریخ ۲۷ مهر با شکستن تحریم تسلیحاتی ایران وارد باشگاه تجارت تسلیحات خواهد شد و هم بسته‌های سلاح وتجهیزات راهبردی را تکمیل خواهد کرد.

امام جمعه ریگان به نگرانی اروپا و آمریکا از رفع تحریم تسلیحاتی اشاره و عنوان کرد: ایران به سمت اقتصاد بدون نفت قدم برداشته است و این مقاومت عرصه‌های جدیدی برای رونق اقتصادی ایران خواهد داشت.

وی ادامه داد: با رفع تحریم تسلیحاتی ساختار تحریم‌های دیگر فرو ریخته و تحریم‌های ظالمانه بی اثر خواهد بود و به همین جهت می‌خواهد آخرین تیر را بر پیکر بی جان برجام شلیک کند.

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد: آنچه برای همه دستگا‌ها و عناصر و جریان‌های سیاسی داخل نظام لازم است بدانند، این که برجام بیش از آن که خاصیت کاربردی برای اقتصاد ایران داشته خاصیت درس آموزی وعبرت آموزی دارد.

رنجبر نژاد ماهانی در خاتمه اظهار کرد: دستگاه قضا در مبارزه با فساد قدم‌های بزرگی را در به بند کشیدن مافیای فساد و رانت برداشته است. قطع کردن دست سلطان‌های طلا و ارز، سلطان‌های خودرو، سلطان‌های احتکار، سلطان‌های زمین، قاچاق و سلطان‌های قضایی و اداری همه از سوابق درخشان قوه قضائیه در گام دوم انقلاب بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات