بیانیه دانشجویان استان البرز در محکومیت استفاده از امکانات عمومی برای تبلیغ کاندیداهای مجلس

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در خصوص استفاده نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از امکانات و اموال دولتی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۲۱۲۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در خصوص استفاده نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از  امکانات  و اموال دولتی بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها که ما اعداد و ارقام مبتلایان به کرونا و وضعیت زرد و قرمز استان را بررسی می‌‍کنیم هستند کسانی که در اسفند ماه به آرزوی خود دست نیافتند و تا شهریور ماه قصد دارند سیمای مبارک خود را از هیچ دوربینی دریغ نکنند، لکن برنامه‌های فرهنگی ارگان‌های مختلف که با بودجه بیت المال فراهم شده است را نیز مانند گردهمایی انتخاباتی خود می‌دانند و از مدت‌ها قبل  با ژست‌های مردم سالارانه به استقبال صندوق‌های رای می‌روند.

به نظر می‌آید که این نامزدها باید به بیداری و درک مردم ایمان بیاورند و روش‌های سنتی خود را در دور زدن قانون کنار بزنند زیرا تمام نامزدهای انتخابات گذشته و آینده شاهد آن هستند که مردم در کنار جنبش دانشجویی استان البرز ناظر به تک تک اعمال آن‌ها قبل از انتخابات و به ویژه پس از راه یابی به مجلس بوده و هستند.

فلذا بر این افراد واجب است که خود را از قاب شیشه ای قانون خارج نکنند که مردم قانون گذار قانون مدار می‌خواهند، نه قانون گریزی که برای رسیدن به اهدافش از اموال و موقعیت‌های عمومی سوء استفاده کند.

ضمنا شهردار محترم شهر کرج نیز باید مراقبت کنند تا مناطق مختلف شهرداری به کمپین انتخاباتی نامزد ها تبدیل نشود و نیز لازم است به ارکان مختلف شهری یادآوری شود که دور دوم انتخابات از آنچه فکر میکنند نزدیک تر است  پس اگر احترامی برای قانون قائل هستند از محدوده قانون خارج نشوند که خیانتی در حق انتخاب مردم صورت نگیرد.

در آخر بر خود لازم میدانیم تا از امام جمعه فهیم و انقلابی شهر کرج حضرت آیت الله حسینی همدانی بابت هوشیاری و تذکر به موقع تشکر  و قدردانی نمائیم.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار