مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای روشنگری درباره ماهیت استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۲۵۲۱۶۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه ضمن اشاره به اینکه 6 تا 12 ماه جاری با عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: گرچه به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان این وجود ندارد که همایش و تجمع برگزار شود، ولی تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی ادامه داد: از فرصتی که به دست آمده است، باید استفاده حداکثری را به عمل آورد تا جنایات آمریکا علیه بشریت برای مردم به ویژه نسل جدید بیش از پیش تبیین شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در شرایطی فرا رسیده، که موج تنفر از آمریکا، سراسر جهان را فرا گرفته و نشانه‌های افول استکبار جهانی در داخل این کشور نمایان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، اظهار داشت: به زیر کشیده شدن مجسمه‌ نمادهای نظام سلطه، راهپیمایی‌های میلیونی در مناطق مختلف آمریکا، وقوع صحنه‌های برخورد وحشیانه و زشت پلیس آمریکا با معترضان، بار دیگر ماهیت آمریکای وحشی را در معرض دید جهانیان قرار داده است.

وی با بیان اینکه، دولت مستکبر آمریکا حتی در مواجهه با مردم خود نیز خوی ددمنشی را نشان می‌دهد، اضافه کرد: در این کشور برای سرکوب کردن اعتراضات و اجتماعات مردمی از همه ابزارهای غیراصولی استفاده می‌شود.

سرایی ضمن ابراز تاسف از اینکه ملت‌های مختلف جهان هر کدام در برهه‌ای از زمان،در زیر چکمه‌های سربازان این کشور قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: بنابراین می‌طلبد یک خیزش جهانی علیه ظلم و جور آمریکا برپا شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات