مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

امدادرسانی هلال احمر زنجان برای 251 حادثه دیده در زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی یک ماهه گذشته نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به 251 حادثه دیده متاثر از سوانح جاده‌ای، کوهستان، غرق شدگی، آتش سوزی و دیگر موارد امداد رسانی کردند.
کد خبر: ۹۲۵۲۲۶۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران افزود: در مدت بیان شده ۷۲ حادثه روی داده که از این تعداد ۶۴ مورد سانحه جاده‌ای و شهری، پنج مورد آتش سوزی، کوهستان، غرق شدگی هر کدام یک مورد اتفاق افتاده است که در این موارد ۲۵۱ نفر متاثر از حادثه شده اند.

وی تاکید کرد: این تعداد حوادث ۱۳۸ مصدوم، ۲۰ فوتی داشت که سه نفر به صورت سرپایی درمان و ۳۵ نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و ۲۱ نفر اسکان داده شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این امدادرسانی‌ها ۱۳۲ تیم عملیاتی با ۳۶۲ امدادگر خدمات امدادی به صورت شبانه روزی برای حادثه دیدگان ارائه کرده اند.
 
میرزایی اظهارداشت: برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان ۷۲ حادثه در سطح استان ۱۰۸ خودروی کمک دار، ۷۰ دستگاه آمبولانس و ۵۵ دستگاه خودروی نجات فعال بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های هلال احمر در سطح جاده‌ای این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می‌دهند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار