سردار دامغانی گفت: دستگاه قضا تبدیل به یک نقطه امید برای مردم شده است و اقدامات آن ها تحسین برانگیز است
کد خبر: ۹۲۵۲۲۷۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان سردار دامغانی در دیدار با مدیرکل سازمان بازرسی کل استان سمنان ضمن تحسین روحیه انقلابی حجت الاسلام رشیدزاده گفت: اقدامات دستگاه قضا در اجرای عدالت و مبارزه با فساد اقتصادی کاملا مشهود و تحسین برانگیز است.
دامغانی افزود: امروز دستگاه قضا تبدیل به یک نقطه امید برای مردم شده است.
فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد: ما قائل به این هستیم که جنس اقدامات و به ویژه رسانه‌ای کردن آن‌ها نباید آب به آسیاب دشمن بریزد؛ اما نهایتا اقدامات نهایی دستگاه قضا امیدوار کننده و نقطه امید مردم شده است.
وی با تاکید بر اهمیت جهش تولید افزود: همه دستگاه‌ها با اتحاد و همکاری یکدیگر باید برای تحقق شعار سال و دغدغه رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.
وی در ادامه خواستار هم افزایی بیشتر سپاه و سازمان بازرسی شد و بیان داشت: یکی از مسائلی که باید در این هم افزایی مورد توجه قرار گیرد برگزاری میز‌های خدمت است؛ بنا بر این است که در این شرایط خدمت رسانی حداکثری را با محوریت جهش تولید داشته باشیم همچنین مجموعه سپاه در حال بررسی موانع تولید هستند.
وی با اشاره بر اینکه در آستانه هفته عفاف و حجاب هستیم، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های ما موضوع عفاف و حجاب در استان است که متاسفانه برخی افراد به این موضوع توجه ندارند بنابراین در این راستا نیز همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم داده و این معضل را حل کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها