افتتاح ساختمان حوزه مقاومت حضرت ابراهیم در زارچ

طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ساختمان حوزه مقاومت حضرت ابراهیم در زارچ افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۲۸۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  مرکز مقاومت بسیج زارچ، طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ساختمان حوزه مقاومت حضرت ابراهیم در زارچ افتتاح شد.
سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس و در جنگ سوریه که با داعش تادندان‌مسلح مبارزه کردیم، بهره‌گیری از عناصر قدرت تمدن اسلامی باعث شد از این میدان‌ها با موفقیت خارج شویم.
رضا پورشمسی افزود:حضور حماسی ملت درصحنه‌های انقلاب همیشه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و این حضور همراه با اطاعت از ولایت در دوران دفاع مقدس زمینه‌ساز پیروزی رزمندگان می‌شد.
وی خاطرنشان کرد: باید برای تداوم اقتدار نظام همواره با تأسی از فرامین فرمانده معظم کل قوا، مسیر شهدا و راه رزمندگان دوران دفاع مقدس را ادامه دهیم.
در حاشیه این مراسم نیز از زحمات حجت‌الاسلام صادقی مسئول سابق بسیج طلاب قدردانی و حجت‌الاسلام فرقانی به‌عنوان مسئول جدید بسیج طلاب زارچ معرفی شد، همچنین سرهنگ کلانتری به‌عنوان مسئول ستاد یادواره ۱۱۰ شهید بخش زارچ معرفی شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار