خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

ولایت پذیری و مردمی بودن از شاخصه های مهم بسیج و سپاه است

سرهنگ حیدری گفت: ولایت پذیری و مردمی بودن از شاخصه های مهم بسیج و سپاه است. بسیج، نیروی مردمی از بطن مردم برای مردم و در کنار مردم است که در راه خدمت به اسلام و خدمت به قرآن در این عرصه گام بر می دارد.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۷۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در آئین تجلیل از جهادگران نمونه مدافع سلامت در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و بسیجیان نمونه حوزه حضرت حیدر کرار(ع) بیان کرد: بسیجیان عرصه مدافع سلامت دریادل، شیردل، شجاع، ولایت پذیر و ساده زیست هستند که دغدغه‌ اشان به این است که از انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش اساسی روحانیت در راهنمایی بسیجیان گفت: ما هر چه داریم، به دلیل تبعیت از ولایت و روحانیت است. روحانیت همیشه در تمامی عرصه ها نقش برجسته و اساسی داشته و در واقع قوت قلب و راهنمای خوبی برای بسیجیان بوده اند.

سرهنگ حیدری اظهار کرد: یکی از شاخصه های پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، ولایت پذیری ملت ایران است که ما امروز توانستیم با موفقیت انقلابمان را به خارج از مرزهای ایران صادر کنیم و با تبعیت از ولی امر مسلمین و رهنمودها و راهبردهای امام خامنه ای(مدظله العالی) توانستیم از آزمون های سخت سربلند بیرون بیاییم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: ولایت پذیری و مردمی بودن از شاخصه های مهم بسیج و سپاه است. بسیج، نیروی مردمی از بطن مردم برای مردم و در کنار مردم است که در راه خدمت به اسلام و خدمت به قرآن در این عرصه گام بر می دارد.

وی افزود: یکی از رمزهای موفقیت ما این است که ما در کنار مردم هستیم و هدفمان خدمت به مردم است و با تفکر اخلاص در عمل و ارتباط با خدا، هر جا لازم باشد در مباحث مختلف(کمک مومنانه، سیل، زلزله، ویروس کرونا، جهادی، امنیتی و غیره) بسیار موفق، نقش آفرین است.

 

1008/پ30ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها