خبرهای داغ:
معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین در تبریز:
معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برای خلق آثار هنری زیبا و فاخر باید ظرفیت سازی و جبهه سازی شود گفت: در صورتی می‌توان یک کار را انقلابی و جهادی نامید که آن کار اثر بخش باشد.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۹۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار آزادی در آیین افتتاح مرکز آفرینش‌های هنری بسیج در تبریز، گفت: مرکز آفرینش‌های هنری بسیج با هدف جذب و شناسایی استعداد بسیجیان و تولید آثار هنری متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای خلق آثار هنری زیبا و فاخر باید ظرفیت سازی و جبهه سازی شود گفت: در صورتی می‌توان یک کار را انقلابی و جهادی نامید که آن کار اثر بخش باشد.

سردار آزادی با اظهار اینکه مرکز آفرینش‌های هنری بسیج سپاه عاشورا در زمینه هنر‌های قومی، فیلم و عکس، سرود، موسیقی، گرافیک، طراحی، شعر، ادبیات و نمایش فعالیت خواهد کرد گفت: با شناختی که از آذربایجان شرقی دارم آثار این استان در سطح کشور خواهد درخشید.

در این آیین از تابلو‌های مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، بنیاد فرهنگی هنری و تحقیقاتی ۲۹ بهمن آذربایجان، همایش ملی استکبار ستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی، کتاب به اضافه مردم، کتاب بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی، کتاب هویت ایران اسلامی، کتاب بسیج از دیروز تا فردا و پوستر‌های آثار سمعی بصری از جمله انتقام سخت، نگاه صریح به کرونا رونمایی شد.

ارسال نظرات