فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد

انقلابی کردن مردم قدمی موثر در جهت صدور انقلاب به دنیا است

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد تاکید کرد: انقلابی کردن مردم قدمی موثر در جهت صدور انقلاب به سراسر عالم است.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۰۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ گرایلی فرمانده بسیج مقاومت ناحیه عمار در جمع بسیجیان مسجد الرضا(ع) خاطر نشان کرد: هر کس عالم به زمان خودش باشد در مسیر اصلی هدایت باقی می‌ماند.

گرایلی تشریح کرد: مسیر هدایت و تعالی انسان‌ها مشخص شده و ما باید از خودسازی به جامعه سازی و تمدن برسیم.

وی اشاره کرد: ما مدعی هستیم زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) هستیم. باید فرهنگ غربی و زندگی غربی را از خود دور کنیم و به تمدن اسلامی روی بیاوریم.

فرمانده بسیج ناحیه عمار اعلام کرد: آمریکا که تمام معاندین را در عالم برای براندازی نظام اسلامی بکار گرفته است؛ و در بحث تکنولوژی ادعا دارد با یک ویروس زمین گیر شد و یک ویروس نشان داد که سلاح‌ها از کار می‌افتد.

وی افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی و مدیریت دینی ولایت، کار را برای مردم ساماندهی کرد. کمک دینی و رزمایش مومنانه در کجای دنیا اجرا شد؟ در غرب با همه ادعاهایشان به دزدی و غارتگری روی آوردند.

گرایلی اظهار کرد: به برکت این فرمان مقام معظم رهبری ۱۴ هزار بسته در این منطقه به مردم و حاشیه شهر با عزت توزیع شد و در این فرمان مسجد مرکز شد.

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه عمار بیان کرد: باید صدای انقلاب به همه عالم برسد. انقلابی کردن مردم قدمی موثر در جهت صدور انقلاب به سراسر عالم است. این یعنی آماده سازی مردم برای انقلاب جهانی است.

وی اظهار کرد: آغاز عصر جدید به فرموده مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب صورت می‌گیرد. تربیت نیروی جوان انقلابی و بسیج کردن آن‌ها است.

وی در پایان خواستار شد: نیروی جوان انقلابی تربیت کنید که مدیریت انقلابی دارد. مدیر انقلابی نگاه به غرب را کنار گذاشته و به نیروی داخل اتکا می‌کند. معنویت و اخلاق گسترش پیدا می‌کند و در مقابل زورگویان ایستادگی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها