خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

همه پیشرفت ها و کارهای اساسی جامعه در سایه امنیت پایدار شکل می‌گیرد

امام جمعه اسدآباد امنیت‌آفرینی را از مهمترین امور و وظائف پاسداران انقلاب دانست و گفت: همه پیشرفت‌ها و کارهای جامعه در سایه امنیت پایدار شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۲۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

همه پیشرفت ها و کارهای اساسی جامعه در سایه امنیت پایدار شکل می‌گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای فرماندهی گردان 164 امام حسین(ع) شهرستان اسدآباد با حجت الاسلام حسینی‌مجد امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه اسدآباد در این دیدار با آرزوی توفیق برای رزمندگان و بسیجیان گردان امام حسین(ع) پاسداری را از مهمترین و مقدس‌ترین امور در جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: اکنون بزرگ‌ترین و سخت‌ترین کارها و مهمترین دستاوردهایی که در حوزه‌های مختلف شکل می‌گیرد مرهون مجاهدت‌ها و تلاش بسیجیان و پاسداران سپاه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد امنیت‌آفرینی را از مهمترین امور و وظائف پاسداران انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: همه پیشرفت‌ها و کارهای جامعه در سایه امنیت پایدار شکل می‌گیرد.

فرمانده گردان 164 امام حسین(ع) اسدآباد نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های یک ساله این گردان در سطح شهرستان ارائه کرد.

وی افزود: تولید و توزیع بیش از 100  هزار ماسک، 600 لیتر مواد ضدعفونی و تهیه 450 بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه از جمله فعالیت‌های اجتماعی گردان امام حسین(ع) شهرستان اسدآباد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات