شناسه ورزشکاران زن ایرانی، حجاب آنهاست

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حضور با حجاب ورزشکاران زن ایرانی در رقابت‌های مختلف ورزشی نوعی فرهنگ‌سازی است.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۳۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی اصلانی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در اولین جلسه کمیته عفاف و حجاب که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: عرصه ورزش و به ویژه بخش بانوان به عنوان یکی از عرصه‌های مهم اجتماعی امروزه علاوه بر اینکه توانسته موقعیت اجتماعی خود را حفظ کند، به شدت در صدور انقلاب کمک کرده است.

وی با بیان اینکه شناسه ورزشکاران زن ایرانی، حجاب آن‌ها است گفت: بانوان پرافتخار ایرانی امروزه در میادین بین المللی شرایطی به وجود آورده‌اند که علاوه بر مدال آوری و کسب عناوین قهرمانی، به عنوان الگوی عفاف و حجاب در دیگر کشور‌ها تبدیل شده‌اند.

وی توجه به امر عفاف و حجاب را یک امر ضروری در این برهه زمانی دانست و گفت: توسعه عفاف و حجاب در اولویت برنامه‌های کانون بسیج ورزشکاران قزوین قرار دارد.

اصلانی خاطر نشان کرد: برای دهه عفاف و حجاب برنامه‌ریزی‌های بسیاری صورت گرفته است که تجلیل از ۴ بانوی با حجاب ورزشکار، تهیه بنر و نصب بلاکارد، ارائه‌ی بیانیه بسیج ورزشکاران، و ... از جمله‌ی آنهاست.

این مسؤول بیان داشت: جوانان به عنوان آینده سازان جامعه باید با فرهنگ عفاف و حجاب آشنا شوند که لازم است الگو‌های ورزشی در این رابطه وارد عرصه شده و برای این قشر فرهنگ سازی کنند.

در ادامه بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته با نشانه رفتن موضوع عفاف و حجاب در جامعه ما، تلاش دارند که باعث کم رنگ شدن این فرهنگ برای نسل جوان امروزی شوند.

وی گفت: برگزاری مسابقات بین المللی و حضور زنان با حجاب در این مسابقات نیز، یکی دیگر از موضوعاتی است ک. بار‌ها توسط رسانه‌های دشمن به آن پرداخته شده است و رسانه‌های بیگانه فارسی زبان برون مرزی با تحلیل‌ها و گزارش هایی، مدام این موضوع را به مخاطبان خود القا نموده اند که چرا زنان ایرانی با حجاب در محافل ورزشی بین المللی حاضر شوند؟ همه این‌ها در حالی است که انقلاب اسلامی ایران بر پایه حفظ ارزش‌ها و کرامت زنان تاکید ویژه‌ای داشته است و مسئله حجاب، موضوعی اسلامی است.

وی افزود: سازمان بسیج زنان کردستان یکی از اقشار سازمان بسیج محسوب می‌شود که در حوزه زنان، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه فعالت می‌کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات