خبرهای داغ:

فضاسازی محیطی جنگل ابر در راستای پیوست فرهنگی

مسئول فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود از فضاسازی محیطی جنگل ابر شاهرود در راستای اجرای پیوست فرهنگی این اثر جهانی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۹۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
محمد جلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فصل تابستان و آغاز فعالیت‌های اردوگاه قائمیه جنگل ابر شاهرود اظهار کرد: در این راستا جلسات متعددی با ارگان‌های مختلف در راستای برگزاری اردو‌های مختلف و سالم سازی فضای جنگل ابر برگزار شده است.
وی افزود: تیم فرهنگی و محتوایی نیز از کارشناسان فرهنگی و دینی نیز راه اندازی شده تا در جنگل ابر حضور یابند و به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی بپردازند.
مسئول فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به آماده سازی محتوای فرهنگی و فضاسازی محیطی در جنگل ابر گفت: در این راستا بنر و پوستر و تابلو‌های تبلیغاتی در راستای آگاه‌سازی و فرهنگ سازی محیطی آماده تا در جنگل نسب شود.
وی با بیان اینکه سالم سازی جنگل ابر یکی از برنامه‌های راهبردی فرهنگی هنری سپاه و از مصوبات مجمع بسیج شهرستان شاهرود است بر توجه به این مهم در طول سال و بویژه تابستان تاکید کرد.
لازم به ذکر است جنگل ابر از جنگ‌های هیرکانی جهان است تا جزو آثار طبیعی ملی و جهانی ثبت شده است و سالانه هزاران گردشگر خارجی و داخلی را به سمت خود جلب می‌نماید و نیاز به توجه به پیوست فرهنگی این جنگل و بهره برداری فرهنگی استفاده کننده از آن نیز حائز اهمیت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها