بخش عمده ای از بوی بد در شهرک های یاسوج ناشی از تصفیه خانه فاضلاب است

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به متصاعد شدن بویی بد در برخی نقاط شهر یاسوج از جمله شهرک جهاد و شهرک امام حسین (ع) اشاره کرد و در این زمینه توضیح داد .
کد خبر: ۹۲۵۲۵۱۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, فیض الله پاسره در نشست با خبرنگاران، گفت: بخش عمده ای از بوی بد در شهرک های جهاد و شهرک امام حسین (ع) یاسوج ناشی از تصفیه خانه فاضلاب و بخش دیگری نیز ناشی از آب های سطحی است که در کانال های هدایت آب  رها سازی می شود.

وی به نارضایتی شهروندان یاسوجی از این بوی بد هم اشاره کرد و افزود: در پایین دست شهرک های جهاد و شهرک امام حسین (ع) یاسوج گندآب هایی تشکیل شده است که بوی مشمئز کننده ای متصاعد می کند و شهروندان باید واحدهای خود را به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل کنند.

پاسره ابراز داشت: در نقاطی که شبکه جمع آوری فاضلاب وجود دارد شهروندان باید به آن متصل شوند و چنانچه در این زمینه کوتاهی صورت گیرد دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری یاسوج باید وارد عمل شده و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه معضل گندآب ها در شهر یاسوج  نیز باید برطرف شود،  بیان کرد:حدود 17 میلیارد تومان برای بروزسانی و ارتقای لاگن های هوادهی تصفیه خانه شهر یاسوج نیاز است که با اضافه کردن این تجهیزات دیگر شاهد بوی بد در تصفیه خانه و برخی نقاط شهر یاسوج نخواهیم بود.

پاسره ابراز داشت: هفت نفر نیرو  به صورت تخصصی در تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج فعالیت دارند و کار رصد و پایش را انجام می دهند .

گفتنی است،  56 هزار مشترک فاضلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار