خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت شهید موسوی از شهدای فاجعه هفتم تیر در شاهرود+ تصاویر

محفل گرامیداشت هفتم تیر شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از همراهان ایشان و تنها شهید جمهوری اسلامی ایران از شهرستان شاهرود و میامی، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۵۱۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محفل گرامیداشت هفتم تیر شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از همراهان ایشان و تنها شهید جمهوری اسلامی ایران از شهرستان شاهرود و میامی، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این نشست که تعدادی از مسئولین نظامی و انتظامی و شهرستانی و فعالان فرهنگی حضور داشتند، حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به سخنرانی در باره شهدای هفتم تیر و اثرگذاری نقش این شهدا در انقلاب و در تداوم انقلاب اسلامی پرداخت، شعرخوانی حاج علیرضاغضنفری و بیان خاطرات فرزند بزرگوار شهید دکترسیدحسین موسوی از دیگر برنامه‌های این محفل شهدایی بود.
لازم به ذکر است در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب در بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند که حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی از مسئولین عالیرتبه وزارت آموزش و پرورش نیز جزو شهدای این جنایت تروریستی منافقین بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار