نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشتد: مجلس باید مشکلات اصلی مردم را شناسایی و برای حل آن ها چاره‌اندیشی کند.
کد خبر: ۹۲۵۲۵۴۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در نشست مشترک با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بر استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان استان برای حل مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف تأکید کرد.

وی گفت: همدلی و صمیمیت میان نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مایه امیدواری به حل مشکلات است و مسئولان اجرایی استان هم باید در این زمینه با وکلای ملت بیش از پیش تعامل داشته باشند.
حجت الاسلام آل هاشم همچنین پرداختن به مسائل اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم را اولین انتظار مردم از مجلس یازدهم دانست و گفت: مجلس باید با اقدامات کارشناسی، مشکلات اصلی مردم را شناسایی و برای حل آنها چاره‌اندیشی کند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه بزرگترین و شدیدترین تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان در جریان است، افزود: مشکلات ناشی از این شرایط تنها با توجه به داشته های داخلی و تلاش های بی وقفه قابل رفع است.

یوسف داوودی اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید فروش نفت، بودجه امسال غیرنفتی‌ترین بودجه کشور در تاریخ انقلاب اسلامی است و در این شرایط همه مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس باید دست به دست هم دهند و برای حل مشکلات تلاش کنند.

وی اهتمام جدی و اصلی نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی را کمک به مسئولان اجرایی و تلاش برای رفع مشکلات معیشتی آحاد مردم عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر تعامل بسیار خوبی بین خود نمایندگان و نمایندگان با مسئولان اجرای برقرار است.

ارسال نظرات