ادامه کمک مومنانه رفسنجان

جلوه ای دیگر از کمک مومنانه و همدلی بسیجیان رفسنجان در دهه کرامت / تصاویر

رزمایش کمک مومنانه در شهرستان رفسنجان در دهه کرامت علاوه بر اهدای خون با توزیع بسته‌های غذایی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۵۲۵۵۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه با مشارکت پاسداران و اعضاء شورا حوزه مقاومت بسیج رفسنجان در پویش نذرخون برگزار شد.
مهدی شجاع الدینی با اشاره به اینکه جمعی از پاسداران، اعضاء شورا و پایگاه‌های بسیج رفسنجان در راستای اجرای مرحله چهارم کمک مومنانه به صورت داوطلبانه خون اهداء کردند اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه در شهرستان رفسنجان در دهه کرامت علاوه بر اهدای خون با توزیع بسته‌های غذایی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان ادامه دارد.
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج افزود: در راستای اجرای طرح کمک مومنانه، پایگاه‌های حوزه‌های بسیج شهرستان برای یاری رساندن به خانواده‌های بی بضاعت از هیچ تلاش دریغ نمی‌کنند.
شجاع الدینی تصریح کرد: به مناسبت دهه کرامت تعدادی بسته برنج، بسته‌های غذایی که شامل (برنج، سویا، ماکارانی، عدس، لوبیا، روغن، رب گوجه، پودرلباسشویی و...) توسط پایگاه رکن الهدی بین نیازمندان وخانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
وی ادامه داد: اهدای مبلغ ۴۰۰ هزار تومان وجه نقد برای کمک به یک خانواده بیمار قطع نخاعی، توزیع ۴۵۰ هزار تومان کالا برنج و خریداری یک دستگاه دوچرخه به مبلغ یک میلیون تومان به پسر بچه‌ای که آرزوی داشتن دوچرخه داشت از دیگر فعالیت‌های کمک مومنانه حوزه‌های بسیج شهرستان است.
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان اهدای ۶۸ کیسه برنج در راستای کمک مومنانه بین نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های حوزه‌های بسیج عنوان کرد و گفت: جلسه‌ای توسط پایگاه آسیه شهرستان با موضوع پیگیری صندوق پس انداز در مسجد محل این پایگاه برگزار شد.
تشریح فعالیت‌های حوزه مقاومت فاطمه الزهرای (س) رفسنجان در دهه کرامت
به مناسبت ولادت حضرت معصومه و روزدختر حوزه فاطمة الزهرا سلام الله علی‌ها رفسنجان جشنی با حضور اعضاء شورای این حوزه در محل نهالستان شهرداری رفسنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.
در این مراسم فرمانده حوزه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به تبیین جایگاه والای دختر در اسلام پرداخت و گفت: یکی از افتخاراتی که اسلام برای خانواده‌ها دارد، داشتن دختر است؛ چرا که اعراب دختران خود را زنده به گور می‌کردند، دختران ایران اسلامی با الگو قراردادن زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و معصومه (س)، جامعه اسلامی را به سر منزل کمال رهنمون خواهند کرد.
زهرا عربی راد به نقش و جایگاه ویژه دختران در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: دختران با الگو گرفتن از حضرت معصومه (س)، رفتار محبت آمیز، آموزه‌های دینی و انس با قرآن می‌توانند سبب نزدیک شدن پدر و مادر، اقوام و خویشاوندان در خانواده‌ها شوند.

فرمانده حوزه فاطمه الزهرای رفسنجان گفت: برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) در شب ولادت آن حضرت و اهدای جوایز به ارزش ۱ میلیون تومان به ۳۵ نفر از دختران شرکت کننده توسط پایگاه مائده، برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه درکارگاه ماسک دوزی و خواندن ملودی توسط پایگاه روحة النبی، جمع آوری هزینه (صدقه) اول ماه برای سلامتی تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) و کمک به نیازمندان توسط پایگاه مائده و اهدای مبلغ ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد به خانواده نیازمند برای عمل چشم توسط پایگاه حضرت معصومه (س) از فعالیت‌هایی است که به مناسبت (دهه کرامت) ولادت حضرت معصومه (س) انجام شده است.
ارسال نظرات