خبرهای داغ:
معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج»:

آمریکا نتوانست به هدفش علیه ایران دست یابد

معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان گفت: آمریکا با تمام جنایت‌هایی که در کارنامه خود دارد، نتوانست به هدفش که براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود دست یابد واکنون ایران با عزت و اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۵۲۶۰۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

آمریکا با تمام جنایت‌های خود نتوانست به هدفش علیه ایران دست یابدمحمدرضا سرمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اظهارداشت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی فرصت مغتنمی برای مرور بخشی از جنایات بی‌شمار آمریکای جنایتکار در حق بشریت است.

وی گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر در شرایطی برگزار می‌شود که موج تنفر از آمریکا سراسر جهان را فرا گرفته و نشانه‌های افول آمریکا در داخل این کشور نمایان شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: به همین منظور برنامه‌های متعددی در هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی از 6 الی 12 تیر ماه در سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: برگزاری نشست‌های روشنگری و سیاسی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، بازخوانی نقش آمریکای جنایتکار در ترور و شهادت سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» از جمله اقدامات اجرایی در این هفته است.

سرمدی فضاسازی و توزیع پوستر، دیدار با جانبازان و تجلیل از ایشان؛ تولید محتوا در فضای مجازی شامل نماهنگ، عکس نوشت و پوستر، برپایی نمایشگاه‌هایی با همین موضوع و ... را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده و اجرایی در این هفته برشمرد.

وی تصریح کرد:هدف از برگزاری مراسم‌های انقلابی تنها گرامیداشت یک حادثه نیست بلکه در این آیین‌ها باید دستاوردها و آموزه‌های انقلاب اسلامی به بهترین شیوه معرفی شود.

معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان افزود: آمریکا از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جنایت علیه جمهوری اسلامی ایران را آغازکرد و تحریم‌ها، به شهادت رساندن مسافران هواپیمای مسافربری، ایجاد اغتشاشات و... از جمله جنایت‌ها و تجاوزها به حقوق جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: آمریکا با تمام جنایت‌هایی که در کارنامه خود دارد، نتوانست به هدفش که براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود دست یابد واکنون ایران با عزت و اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات