ارائه خدمات رایگان به مردم محروم روستای حصار در قالب طرح شهید رهنمون

دکترجبارزاده مدیر شبکه بهداشت شاهیندژ از ارائه خدمات رایگان به بیش از 120 نفر از جمعیت روستای محروم حصار خبر داد و افزود:به همت شبکه بهداشت کانون بسیج جامعه پزشکی خدماتی به مردم محروم روستای حصار ارائه گردید.
کد خبر: ۹۲۵۲۶۵۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، دکتر جبارزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهیندژ از ارائه خدمات رایگان به بیش از 120 نفر از جمعیت روستای محروم حصار خبر داد و افزود: به همت شبکه بهداشت و درمان ، کانون بسیج جامعه پزشکی و پایگاه شهید بهشتی مستقر در شبکه بهداشت شهرستان شاهین دژ در قالب طرح شهید رهنمون با رعایت پروتکل های بهداشتی خدمات رایگان، ویزیت ، دارو و آموزشهای لازم در خصوص حفظ و ارتقاء سلامتی مردم محروم روستای حصار ارائه گردید .

وی افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا در سال جاری این سومین طرح شهید رهنمون می باشد که اجرا میگردد. طبق هماهنگی‌های انجام گرفته کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان هر ماه دو مورد طرح محرومیت زدایی و خدمات درمانی رایگان انجام می داده که امسال این ویروس منحوس باعث شده تا در جهت پیشگیری از تجمع مردم طرح مربوطه کمتر اجرا گردد. امیدواریم پس از شکست ویروس کرونا بار دیگر بتوانیم خدمات رایگان و تلاش در محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار موفق تر عمل نماییم.


 

ارسال نظرات
آخرین اخبار