خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین:

آسفالت ریزی معابر پل شرکت نفت جاده اسماعیل آباد و شهرک اندیشه

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از ادامه عملیات پخش آسفالت در جاده اسماعیل آباد،پل شرکت نفت و شهرک اندیشه خبر داد .
کد خبر: ۹۲۵۲۷۰۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

سلیمان بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن تقدیر از همکاری شهروندان دراجرای پروژه های عمرانی گفت: سازمان عمران شهرداری در ادامه تعریض جاده اسماعیل آباد در ضلع غرب و در کیلومتراز 450 تا 770، در حال پخش 385 تن آسفالت می باشد.

وی افزود: این عملیات با بهره گیری از یک اکیپ کامل از ماشین آلات اعم از یک دستگاه فینیشر ، دو دستگاه غلتک ، 5 دستگاه کامیون جهت حمل مصالح در حال اجرا است و تمام سعی ما در سرعت عمل اتمام پروژه ها برای تسهیل امور شهروندان و رضایتمندی حداکثری آنان است.

مدیرعامل سازماندعمران شهرداری قزوین تصریح کرد: این معبر از دو معبراصلی وفرعی تشکیل شده که مساحت معبر اصلی پروژه 13 هزار و 600 متر مربع می باشد که 5 هزار و 600 متر مربع قیر پاشی ، جهت روکش آسفالت انجام شده سپس عملیات پخش روکش آسفالت پل شرکت نفت در هفته جاری در دستور کاری این سازمان قرار خواهدگرفت. 5 هزار تن بیس، تا کنون جهت آماده سازی معبر اصلی پروژه، از گریدر، کامیون آبپاش ، غلتک و 6 دستگاه کامیون جهت حمل مصالح توسط سازمان عمران استفاده شده است.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین ضمن اشاره به مرمت آسفالت بلوار شهرک اندیشه گفت: اجرای روکش آسفالت بلوار اصلی شهرک اندیشه واقع در منطقه سه نجف آباد در دو لاین رفت و برگشت با مساحت تقریبی 8 هزار متر مربع می باشد که در لاین برگشت اجرای روکش آسفالت به اتمام رسیده و لاین رفت در حال اجرا می باشد.

بهرامی در پایان رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و گفت: تلاش مجموعه شهرداری بر اتمام عملیات پروژه های عمرانی خشنودی همشهریان را فراهم کند.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها