به مناسبت دهه کرامت همایش پیاده روی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۲۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دهه کرامت، جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان، مسیر 6کیلومتری از حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام تا غار سراب شهر باباحیدر را پیاده پیمودند.

 سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده سپاه ناحیه فارسان در خصوص این برنامه گفت: در شرایطی که کشور و شهرستان فارسان با ویروس منحوس کرونا درگیر هستیم اجرای اینگونه برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند موجب بهبود شرایط روحی و روانی کارکنان و همچنین شرایط جسمی آنان شود.

وی افزود:  ورزش و پیاده روی سیستم ایمنی بدن را ارتقا می دهد و مطابق با یافته های علمی حداقل چهار بار پیاده روی در هفته و هر بار به مدت نیم ساعت، شما را نسبت به میکروب های محیط مقاوم می سازد و در شرایطی که هنوز هیچ واکسنی برای ویروس کرونا یافت نشده ورزش هایی مثل پیاده روی که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند، می تواند بهترین درمان برای مقابله با کرونا باشد.

وی افزود: ما باید به سلامت نیروی انسانی خود و جامعه بیشترین توجه را داشته باشیم چرا که نیروی انسانی سالم، کار سالم و جامعه سالم را به دنبال خواهد داشت؛ بنابراین سلامت نیروی انسانی از اولویت های مهم و در راس کار یک سازمان باید قرار گیرد.

ارسال نظرات