بزرگداشت "حاج اسماعیل رجبی" جانباز دفاع مقدس در فارسان

آئین بزرگداشت یاد و خاطره " حاج اسماعیل رجبی"، جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس در سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۳۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج اسماعیل (بهرام) رجبی جانباز 67 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت و به جمع همرزمان خود پیوست.

به همین مناسبت مراسم یادبودی در محل حسینیه سپاه ناحیه فارسان با حضور خانواده گرانقدر ایشان و جمعی از رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس برگزار گردید.

حاج اسماعیل رجبی در دوران نوجوانی به ندای امام خود لبیک گفت و به جبهه های حق علیه باطل شتافت .

 وی بعد از حضور در چندین عملیات پی در پی از ناحیه چشم مورد اصابت ترکش قرار گرفت و بینایی یک چشم خود را از دست داد. به علاوه اینکه هنوز در جسم پاک خود یادگاری های زمان جنگ یعنی چندین ترکش را به همراه داشت.

حاج اسماعیل رجبی، بعد از جنگ نیز به خدمت سپاه درآمد و بعد از سی سال خدمت صادقانه بازنشسته شد؛ اما این مرد خستگی ناپذیر بعد از بازنشستگی از سپاه نیز به امام خود و انقلاب وفادار بود و در اغلب فعالیت های فرهنگی و مساجد و پایگاه های بسیج حضور می یافت.

این جانباز سرافراز دفاع مقدس، سرانجام در سن 52 سالگی دار فانی را وداع گفت و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، فرمانده سپاه ناحیه فارسان در جلسه یادبود این بزرگ مرد راه انقلاب گفت: من این افتخار را نداشتم که با این بزرگ مرد همراه شوم اما چیزی جز خوبی از ایشان نشنیدم.

وی افزود: دو شاخصه اصلی این جانباز به گفته همرزمان و دوستانش اول خنده رویی مداوم و خلق نیک ایشان بود و دوم خستگی ناپذیری این فرد و من به این باور رسیدم که خلق نیک اینگونه می تواند یک فرد را محبوب کند.

 

ارسال نظرات