خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
سرهنگ زارعی گفت: با راه اندازی این شبکه، هر ماه به صورت مجازی با بسیجیان ناحیه ثارلله گفتگو خواهیم کرد و نظرات آن‌ها را از این طریق می‌شنویم و به بررسی عملکرد یکی از معاونت‌های ناحیه می‌پردازیم.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۴۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در جمع بسیجیان، با اعلام راه اندازی شبکه ای برای ارتباط با بسیجیان به صورت ماهانه، این ناحیه را یکی از چهار ناحیه و بزرگ ترین ناحیه مقاومت در شهر شیراز دانست که از جوادیه و رکن آباد، میدان امام حسین، شهرک های میان رود و عادل آباد، بخش ارژن و قسمتی از معالی آباد و شمال شهر شیراز را شامل می شود.

وی تأکید کرد: در گام دوم انتقلاب، شاهد بسیجی پویا، فعال و به روز با عرصه عمل گسترده در دفاع از جمهوری اسلامی و انقلاب هستیم.

زارعی با تصریح بر اینکه سند انتظار بسیج در عرصه های 9گانه طراحی شده و بسیجیان ما در این عرصه ها هم فعال خواهند بود، یکی از عرصه هایی که بسیجیان در آن فعال هستند را فضای مجازی دانست و گفت: در این عرصه، دشمن برای آن بسیار برنامه ریزی دارد و بسیجیان به همین دلیل باید در این عرصه فعال تر باشند. به همین دلیل شبکه مردمی سایبری بسیج در فضای مجازی شکل گرفته و بسیجیان با مراجعه به پایگاه ها و حوزه های مقاومت می توانند در این شبکه عضو شده و هم نظراتشان و هم پپیشنهادات ارزنده خود را ارسال کنند تا در این عرصه هم موفق به شکست دشمن شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها