خبرهای داغ:

عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ریخته شدن خون مبارک شهداست

دیدار فرماندهی محترم سپاه دالاهو به همراه فرماندار و مسئولین شهرستان با خانواده معظم شهدا و جانبازان عملیات آزادسازی منطقه قورچی باشی شهرستان دالاهو.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۵۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

یاد شهـدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد.امام خامنه ای«مدظله العالی»

به گزارش خبرگزاری بسیج از دالاهو: صبح امروز فرماندهی محترم سپاه دالاهو به همراه فرماندار و رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان دالاهو و هیئت همراه با حضور در منزل خانواده معظم شهدا و جانبازان عملیات آزادسازی قورچی باشی در روستای حریر با آنها دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرهنگ علی اصغراله دانه فرمانده سپاه ناحیه دالاهو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بر ادامه راه شهیدان در جهت مبارزه با استکبار جهانی و بالابردن روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل هجمه دشمن در جنگ فعلی(اقتصادی) تأکید کردند.

وی :طی سخنانی بر شکست های پی در پی جبهه دشمن در ماه های اخیر پرداختند و اظهار داشتند بنابر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی این اقدامات و توطئه ها نفس های آخر دشمنی دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی است.

وی بیان داشت:عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ریخته شدن خون مبارک شهدا دانست و اظهارداشت: فرهنگ ایثار و شهادت در خون و گوشت مردم جاری است شهدا مظهر اقتدار ما هستند.

ایشان در پایان با اشاره به اینکه اگرما امروز به خود می بالیم به برکت آن همه ایثار و رشادت و شهادت است، افزود: امسال یادواره 19 شهید عملیات آزاد‌سازی «قورچی‌باشی» برگزار نخواهد شد. ضمن تشکر از همکاری، همراهی و حضور پر شور مردم خوب و ولایتمدار شهرستان دالاهو در برگزاری باشکوه سالگرد عملیات آزاد‌سازی «قورچی‌باشی» در سنوات گذشته به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامتی مردم غیور و همیشه در صحنه دالاهو و با توجه به توصیه متخصصان به رعایت نکات بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات و گردهمایی‌ها، یادواره شهدای عملیات قورچی باشی امسال برگزار نمی‌شود.


http://uupload.ir/files/p0q_picsart_06-29-12.42.18.jpg

ارسال نظرات