خبرهای داغ:
به همت حوزه‌های شهید جلالی و حضرت سکینه خاتون (س) برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران محلات بخش مرکزی

نشست هم اندیشی مدیران محلات حوزه‌های مقاومت بسیج شهید جلالی و سکینه خاتون سلام الله با حضور جانشین فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۶۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست مدیران محلات حوزه شهید جلالی و حوزه حضرت سکینه خاتون (س) با حضور داود محبی جانشین فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) و مهدی علی‌بابایی معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه در حوزه شهید جلالی برگزار شد.

محبی ضمن تبریک دهه کرامت و ذکر فرمایشاتی از حضرت امام رضا (ع) و امام خمینی (ره) به تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب بخصوص بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و به لزوم نقش آفرینی پررنگ جوانان بسیجی در طرح محله مهرورزی و خدمت رسانی به مردم از طریق شناخت نیاز‌های آن‌ها تاکید نمود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مسجد باید محور تمام برنامه‌های سازنده و جهادی برای رفع نیاز مردم باشد افزود: باید بر وضعیت معیشتی مردم و احراز نقاط قوت و ضعف و نیز ظرفیت‌های موجود، اشراف کامل بدست آید و شورای محله با حضور امام جماعت، افراد تأثیرگذار و فرماندهان حوزه‌های برادران و خواهران تشکیل شود تا شاهد گام‌های موثر در این زمینه باشیم.

وی پیگیری مستمر مشکلات مردم را از فرماندهان و مدیران حاضر در نشست خواستار شد و خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم ولی نعمت ما هستند و مطالبه‌گری ایشان وظیفه ماست و این هنر ماست که در مشکلات کنار مردم باشیم.

انتهای پیام/م/هاشملو
ارسال نظرات
آخرین اخبار