خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد:

گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به آبکش پلاستیکی تبدیل شده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به شکل‌گیری جبهه مقاومت و رو به زوال بودن نظام استکبار گفت: انقلاب اسلامی به محور مقاومت تبدیل شده و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به آبکشی پلاستیکی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۹۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، اظهار داشت: فضای مجازی یک حقیقتی است که نیاز به مدیریت دارد. جهت‌دهی این حقیقت در راستای تقویت آرمان‌ها ضرورت دارد. در صورت نداشتن برنامه و مدیریت لازم این فرصت فضای مجازی می‌تواند به ابزاری برای آسیب به باورهای دینی مردم باشد.

وی افزود: یکی از اقدامات اساسی دنیای استکبار برای آسیب به انقلاب اسلامی تغییر سبک زندگی دینی و انقلابی است. دشمن از مسیر محتوای غیر دینی در فضای مجازی و با ابزار سریال و فیلم و انیمیشن و بازی کامپیوتر دنبال تغییر در سبک زندگی مردم است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: دشمن به شکل نرم و نامحسوس از مسیر تغییر در سبک زندگی دنبال استحاله نظام و باورهای دینی است. حضور هدفمند در رسانه و فضای مجازی و در دام دشمن گرفتار نشدن، می‌تواند توطئه های غرب را بی‌اثر سازد.

وی بیان داشت: دین با رشد و تعالی و پیشرفت هیچ تضادی ندارد و موافق و همراه توسعه و پیشرفت است. غرب برای نابودی بنیان‌های دینی در تلاش است القاء کند که برای رسیدن به پیشرفت و آبادانی باید سبک زندگی دینی و باورهای خود را تغییر دهیم.

رستگار ادامه داد: تفکر وارداتی غربی که برای پیشرفت باید ضد دین و ضد اخلاق بود، غلط است. پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و شکل‌گیری جبهه مقاومت و زمین‌گیرشدن جبهه استکبار محصول اندیشه دینی است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در دنیا اظهار داشت: پس از این بیماری نظم پوشالی نظام بین‌الملل از هم پاشید و آسیب‌پذیری و دروغین بودن خود را آشکار کرد. غرب که ادعای مدیریت جهان را داشت اکنون دچار آشوب‌های خیابانی و اضمحلال شده است.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در مقابل این آشفتگی‌ و‌ ازهم‌پاشیدگی غرب، انقلاب اسلامی به سبب زیرساخت‌های مناسب فرهنگی و دینی بسیار موفق‌تر از غرب در مقابله با کرونا ظاهر شد.

رستگار گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند ابرقدرت سه نشانه دارد یکی اینکه قدرت ائتلاف جهانی علیه کشوری که با آن مخالف است، داشته باشند که امروز آمریکایی‌ها چنین قدرتی اصلا ندارند که دنیا را علیه ما به ائتلاف برسانند، دوم اینکه مشکلات آن کشورهای مستعمره خود را برطرف کند که امروز آمریکا هیچ مشکلی از مشکلات به اصطلاح وابستگانشان را نتوانست برطرف کند و سوم اینکه بتواند از متحدینش حمایت کند، که در این زمینه هم ناکارآمد بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: وزیر خارجه عربستان به وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که از سال 2001 تا به الان 9 جنگ در منطقه واقع شده که فاتح همه جنگ‌ها جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به شکل‌گیری جبهه مقاومت در دنیا و منطقه در مقابل جبهه کفر و استکبار اظهار داشت: انقلاب اسلامی با وجود فشارهای بی‌سابقه نظام استکبار امروز به محور مقاومت در دنیا تبدیل شده است. غده سرطانی رژیم صهیونیستی که روزگاری هر وقت اراده می‌کرد، کشورهای منطقه را اشغال می‌کرد، اکنون محصور شده و رو به نابودی است؛ گنبد آهنین رژیم کودک‌کش اکنون در مقابل اراده پولادین حزب الله و گروه‌های مبارز به آبکش پلاستیکی تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: دشمن در طول بیش از 4 دهه توطئه‌های مختلفی را علیه نظام راه‌اندازی کرده ‌ولی حضور مردم و تدبیر رهبری انقلاب اجازه آسیب را نداده است. پس از فتنه 88 که دشمن به آن بسیار امیدوار بود، حضور مردم و مقابله با فتنه‌گران به دشمن فهماند این نظام مردمی و آسیب‌ناپذیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها