حسین بامیری در جمع نخبگان بسیجی شهرستان لردگان، خواستار تبیین قابلیت های فعالان در خاکریزهای فرهنگی شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۱۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست هم اندیشی با حضور حسین بامیری نماینده مردم شریف شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی و اعضای مجمع نخبگان بسیج و صالحین در سپاه ناحیه لردگان برگزارشد.

در این نشست ابتدا سرهنگ پاسدار عباس رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه لردگان، برخی از مسائل و مشکلات موجود در شهرستان را مطرح کرد و از نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا خواستار همت و تلاش همه جانبه برای حل مسائل مطرح شده گردید.

در ادامه حسین بامیری پس از شنیدن صحبت‌های روسای کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیج شامل؛ رسانه و فضای مجازی، علمی پژوهشی، اقتصاد، فرهنگ، بهداشت و درمان؛ آمادگی و اراده خود برای همکاری با نخبگان شهرستان در هر حوزه‌ای را اعلام کرد.

بامیری تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های حضرت امام خامنه‌ای(ره) در آغاز شروع به کار مجلس یازدهم شورای اسلامی تاکید بر حوز‌ه های اقتصادی و فرهنگی بوده است و البته در تمامی مقاطع زمانی در بیانات مقام معظم رهبری فرهنگ مورد توجه و تاکید قرار گرفته و این امید است که در مجلس یازدهم نیز با توجه به مظلومیت فرهنگ که در سازماندهی کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز شاهد بودیم مورد توجه ببشتری قرار گیرد.

بامیری تاکید کرد: همه کسانی که در خاکریز‌های فرهنگ مشغول به کار هستند باید قابلیت‌ها و پتانسیل‌های خود را در این حوزه بسیار مهم عملی، تبیین و اطلاع رسانی کنند.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی افزود: همه کسانی که در شهرستان های لردگان و خانمیرزا در حوز‌های مختلف به خصوص فرهنگ دارای برنامه و ایده‌ای باشند که برای دو شهرستان موثر باشد مورد حمایت نمایندگان و مسئولین شهرستان قرار خواهند گرفت.

بامیری با اشاره به استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان گفت: ما به عنوان یک ظرفیت آمادگی کامل برای تسهیل گری در هر حوزه مطالعاتی را داریم، اما این نیازمند آمادگی نیرو‌ها و نخبه‌های مستعد در لردگان و خانمیرزا است که چه برنامه ها، ایده‌ها و راهکار‌هایی در حوزه مطالعاتی خود دارند و وظیفه ما حمایت از این برنامه‌ها است.

وی با تاکید بر اهمیت ایجاد فضای سالم در فضای مجازی، گفت: متاسفانه فضای مجازی بنیان‌های خانواده را مورد هدف قرار داد، اما بهرحال باید در این فضا برای فراهم کردن محیطی سالم، امن و موثر به صورت همه جانبه فعالیت کرد.

نماینده مردم شریف شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: در آینده شاهد اتفاقات مبارکی در هر دو شهرستان خواهیم بود و هدف ما نیز خدمت به مردم شریف دو شهرستان است که با کمک و همراهی همه عزیزان به خصوص جوانان نخبه گام‌های موثری را برخواهیم داشت.

ارسال نظرات