استقبال گرم فرمانده و نیروهای تیپ 48 فتح از کاروان زیر سایه خورشید

خادمان حرم مطهر امام رضا علیه السلام در جمع فرمانده و نیروهای تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد حضور یافتند و مورد استقبال گرم سبز پوشان حریم ولایت قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۲۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, همزمان با دهه کرامت  آیین استقبال از  کاروان زیر سایه خورشید و خدام حرم مطهر امام رضا علیه السلام امروز در تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این آیین که به همت معاونت فرهنگی و روابط عمومی تیپ 48 فتح برگزارشد خادمان حرم رضوی به همراه نیروها و کارکنان تیپ 48 فتح ابتدا بر سر مزار مطهر شهید مدفون در تیپ 48 فتح  حضور یافتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح در این مراسم ضمن خوشامدگویی به خادمان حرم رضوی از آنها به خاطر حضور در جمع نیروهای تیپ 48 فتح  تقدیر کرد و گفت: امیدواریم همه ما از رهروان راستین هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت باشیم .

در ادامه حجت الاسلام امامی پور  از خطیبان حرم رضوی درخصوص مهر و محبت و عطوفت در خانواده مطالبی را عنوان و بر ضرورت احترام زن و فرزندان در خانواده تاکید کرد.

در این آیین  از پاسداران فعال و گردان جنگ نوین تیپ 48 فتح  که در عرصه مقابله با ویروس کرونا نقش مهمی ایفا کرده اند توسط خادمان  امام هشتم علیه السلام با اهدایی جوایزی تجلیل شدند.

در پایان این مراسم نیز نشان خادمی امام رضا علیه السلام توسط خادمان رضوی به فرمانده تیپ 48 فتح  اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات