مجموعه وزارت اطلاعات حامی کادر بهداشت و درمان است

مدیرکل اطلاعات استان لرستان صیانت از دستگاه‌های انقلاب اسلامی را از وظایف این ارگان عنوان کرد و گفت: مجموعه وزارت اطلاعات حامی کادر بهداشت و درمان است.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۳۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جلسه هیات رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور مدیرکل اطلاعات لرستان برگزار شد.

مدیرکل اطلاعات لرستان در این جلسه از زحمات کادر بهداشت و درمان استان قدردانی کرد و گفت: خوشحالیم که مدیران مجموعه علوم پزشکی لرستان از دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه از روسای بیمارستان‌های درگیر با کرونا قدردانی میکنیم، تصریح کرد: مشکلات و کمبودها در خارج از کشور گاها بیشتر هم وجود دارد اما با تلاش زحمتکشان عرصه بهداشت و سلامت وضعیت ما در کشور در حد خوبی قرار دارد.

مدیرکل اطلاعات لرستان با اشاره به اینکه بایستی برای تحقق آرمان‌های نظام همواره تلاش کنیم و گام برداریم، خاطرنشان کرد: فعالیتی که عزیزان ما در عرصه سلامت داشتند در واقع فعالیتی جهادی بود.

وی در ادامه با بیان اینکه وظیفه صیانت از دستگاه‌های انقلاب اسلامی را برعهده داریم، افزود: ما بایستی انسجام و اتحاد ملی را ایجاد کنیم.

مدیرکل اطلاعات لرستان با بیان اینکه در عرصه مبارزه با کرونا همه دستگاه ها و نهاد ها پای کار آمدند، اظهار داشت: مجموعه وزارت اطلاعات حامی کادر بهداشت و درمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات