عطر پرچم علی ابن موسی الرضا «ع» در شهرستان دیلم پیچید

کاروان زیر سایه خورشید در ششمین روز از دهه کرامت میهمان مردم ولایت مدار شهرستان دیلم شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۷۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، رضا کاویان پور مسئول ستاد زیر سایه خورشید شهرستان دیلم گفت: خادمین حرم مطهر رضوی پس از ورود به شمالی‌ترین نقطه استان بوشهر با حضور در گلزار شهدای بخش امام حسن (ع) شهرستان دیلم ضمن تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس با خانواده شهید حسن حیدری دیدار نمودند.

کاویان پور افزود: کاروان زیر سایه خورشید پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور در درمانگاه شهید حسینی زاده بخش امام حسن با کادر درمانی و مدافعان سلامت دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند.

وی در ادامه گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری در استان بوشهر، از اجرای برنامه‌های جمعی کاروان زیر سایه خورشید صرف نظر کردیم، اما عطر متبرک پرچم آستان قدس رضوی در شهر و دیارمان پیچید.

با حضور خدام حرم علی ابن موسی الرضا علیه السلام برنامه‌هایی از قبیل: دیدار با خانواده شهیدحسینی زاده بندر امام حسن، دیدار با خانواده شهید ابراهیمی نژاد روستای حصار شهرستان دیلم، حضور خادمان در گلزار شهدای روستای حصار و تجدید میثاق با آرمان‌های شهداء و سرکشی از چند خانواده بی بضاعت بخش و شهر امام حسن با هدف کمک و اهدا هدایای متبرک حرم رضوی انجام شد.

کاویان پور در پایان از همکاری و همراهی مسئولین شهرستان دیلم تشکر کرد.
 
 
/پایان خبر
ارسال نظرات