امام جمعه شهرستان قرچک:

مسئولان مشکل مسکن، بیکاری و معیشت را حل کنند؛ از آمریکا آبی گرم نمی شود

امام جمعه شهرستان قرچک یکی از وظایف مهم قوه قضائیه و نیاز شدید امروز کشور را مبارزه با فقر وفحشاء دانست و افزود: دستگاه قضا باید امین مردم باشد و از غرور، زورگویی، غرض ورزی و انتقام گیری به دور باشد.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۹۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، امام جمعه شهرستان قرچک در نمازجمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی شهید عدالت و اندیشه ومظلومیت و ۷۲ تن از یاران با وفا و بابصیرت و ولایتمدار او، هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و افزود:  شهید بهشتی سردار دانای جبهه جهاد علمی و فرهنگی بود.

حجت‌الاسلام اسماعیلی افزود : شهید بهشتی صاحب دو گوهر گرانبهای هدایت و خدمت یعنی علم و ایمان بود و با شناخت لازم از تفکر دنیای بیگانه و نیاز سنجی نیازهای جامعه اسلامی و آسیب شناسی بیماریهای جوامع اسلامی ، با شجاعت و جرأت مرزهای حق و باطل را جدا و دیوار های جهل را فرو ریخت و در این راه با مخالفت ها و تنگ نظریها و مقاومت منفی روبرو شد.

وی افزود: دشمنان با آگاهی، شدیداً با او دشمنی کردند و دوستان با نادانی مانع کار آن بزرگوار شدند لذا امام عزیز (ره) فرمودند : شهادت او در مقابل مظلومیت او چیزی نبود بهشتی مظلوم زیست و مظلوم رفت و خار چشم دشمنان اسلام بود.

امام جمعه قرچک تاکید کرد : دستگاه قضا امین مردم باشد ، نه غرور ، نه زور ، نه غرض ورزی ، نه انتقام، یکی از وظایف مهم قوه قضائیه که امروز نیاز شدید به آن داریم مبارزه با فقر وفحشاء است ، فقری که عامل همه بدبختی هاست و دستگاه قضا نباید اجازه دهد انحراف سیاسی و گرایش به سیاست غربی و بیگانه در میان مسئولین اجرایی و اقتصادی بوجود آید همچنین به اقتصاد اسلامی بهاء داده شود، به اقتصاد مقاومتی بهاء داده شود، به جهش تولید و راه اندازی مراکز تولید بهاء داده شود، نگذارند عده ای هر بلایی سر مملکت و ملت بیاورند ، وبعد هم صرفاً اظهار پشیمانی یا اقرار به اشتباه کنند چه سودی دارد؟! طناب پوسیده غضب و استکبار را رها کنید ، روز افول نظام سلطه است.

 وی در ادامه سخنان خود افزود : تیر ماه حوادث  بسیار تلخی از سوی دشمنان ما به ویژه استکبار بر ملت و کشور تحمیل شد، ۶ تیر ماه سال ۱۳۶۰ سوء قصد نافرجام به جان رهبر عزیزمان بوسیله گروهک تروریستی منافقین بود ، ۷ تیر ماه سال ۱۳۶۰ انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ، ۱۱ تیر ماه سال ۱۳۶۱ آیت الله صدوقی را ترور کردند، ۸ تیر ماه سال ۶۶ با دستور آمریکا توسط عراق  سردشت را بمباران شیمیایی کردند ، ۱۲ تیر ماه سال ۱۳۶۷ حمله به هواپیمای مسافربری صورت گرفت.

اسماعیلی گفت: اجرای عدالت ، شعار قوه قضائیه است و تأکید مقام معظم رهبری و مطالبه مردم مبارزه با فساد را از داخل قوه شروع کرده این باعث علاقه مندی مردم به قوه قضائیه شده است و دیگران باید یاد بگیرند ،چند خانواده ۴۰ هزار میلیارد تومان به یکی از بانکها بدهکارند که برابر با یارانه یکسال کشور اس .و این پول را پس نمی دهند. سئوال اینجاست که چگونه این مبالغ را گرفتند که بر نمی گردانند .

امام جمعه شهرستان قرچک خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: از مجلس شورای اسلامی توقع نظارت جدی داریم ، مخصوصاً در باب مسکن و بیکاری و معیشت، در شهرستان خودمان (قرچک) تکلیف هزار واحدی را روشن کنید ، این دومین بار است که عرض می کنم، عده ای بیچاره فکر بیهوده را از سرشان خارج کنند و بدنبال مذاکره مجدد و برجام نباشند ترامپ تنها راه نجاتش را در روزهای دوره پایان ریاستش ، تشکیل میز مذاکره با ایران می داند.

وی تصریح کرد : عده ای باز هم دستپاچه شدند باز هم زمزمزه هایی دارند که فرصت است ، چه فرصتی؟ بیچاره ها هر روز تحریم پشت تحریم ، و از طرفی با خروج آمریکا از برجام بزرگترین خیانت و جنایتش شهید کردن سردار سلیمانی عزیز بود ، شما  مشکل مسکن و بی کاری و معیشت را حل کنید آمریکا را بیخیال بشوید .

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار