خبرهای داغ:
توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان‌شرقی صورت می گیردد
دیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان‌شرقی از کلنگ‌زنی ۱۶۰۰ واحد مسکونی برای اقشار محروم خبر داد و گفت: ۴۰۰ مورد از این مسکن‌ها در مراغه و ۱۲۰۰ مسکن در تبریز ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۲۹۱۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مصباح ربّانی بابیان این‌که زمین و هزینه ساخت مسکن‌ها را ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تقبل کرده است، افزود: هدف از این امر، ارائه مسکن ارزان‌قیمت برای اقشار کم‌درآمد بوده و این طرح در راستای کمک به طرح مسکن ملی دولت اجرایی می‌شود.

وی در خصوص شرایط بهره‌مندی از این مسکن‌ها بیان کرد: فرد باید از طریق سایت مربوطه ثبت‌نام کرده و متأهل باشد، نداشتن مسکن، باطل نبودن فرم ج و سکونت بیش از 5 سال در آن شهر نیز از دیگر شرایط است.

ربانی تأکید کرد: شرایط فروش این مسکن‌ها نیز همانند شرایط طرح مسکن ملّی است و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت طرح اقدام ملی مسکن، تقاضای خود را به ثبت برسانند.

وی اضافه کرد: ساخت مدرسه، لوله‌کشی آب روستایی، ساخت مسجد، اهدای جهیزیه، خدمات درمان و بهداشتی بخش‌هایی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آذربایجان‌شرقی کمک به خانواده‌های نابارور را یکی از فعالیت‌های این ستاد در بخش بهداشت و درمان خواند و ادامه داد: 1800 زوج نابارور در مناطق محروم و اقشار نیازمند شناسایی و به بیمارستان الزهرا و جهاد دانشگاهی جهت درمان رایگان معرفی‌شده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها