خبرهای داغ:
نماینده شهر های سمنان،سرخه و مهدیشهر؛

مردم خط قرمز من هستند

عباس گلرو با بیان اینکه مدیر و مسئولی مدیر است که از نزدیک با مردم ارتباط برقرار کند گفت: مردم خط قرمز من هستند
کد خبر: ۹۲۵۲۹۱۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، عباس گلرو در جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد پیرامون شهر شهمیرزاد اظهار داشت: در اجرای طرح‌های و پروژه‌های مختلف باید در دیدگاه کوتاه‌مدت به برطرف سازی نیازمندی‌های شهری شهروندان در کمترین زمان ممکن توجه شود.
وی با تأکید بر جلوگیری از هدر رفت منابع و سرمایه‌های ملی در اجرای طرح‌ها افزود: در اجرای طرح‌های مختلف متأسفانه در برخی موارد اعتبارات در جای اصلی خود هزینه نشده است و این همان هدر رفت منابع و سرمایه ملی است.
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مدیر و مسئولی، مدیر واقعی است که از نزدیک با مردم ارتباط برقرار کند و مردم مدیران و مسئولان را در بین خود در سطح شهر ببینند که اگر این‌گونه شود علاوه بر ارتقای رضایتمندی عموم مردم از مسئولان موجب تسریع در حل‌وفصل مشکلات و دغدغه‌های مردم می‌شود.
گلرو تأکید کرد: در اجرای طرح‌های شهری باید فرهنگ‌سازی شود تا مردم به‌طور صحیح و بهینه از امکانات و طرح‌های مختلف استفاده کنند.
وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای رفع و حل‌وفصل مطالبات و مشکلات و نیازمندی مردم انجام می‌دهد گفت: مردم خط قرمز من هستند.
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی پیشرفت در اجرای طرح‌های عمرانی را منوط به تقویت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها دانست و در مورد اجرای طرح‌های شهری نیز گفت: توسعه هر چه بیشتر شهر‌ها باید در اجرای طرح‌های شهری مدنظر قرار گیرد.
گلرو با بیان اینکه باید تناسب با فرهنگ در اجرای طرح‌های شهری موردتوجه قرار گیرد افزود: باید در شهر شهمیرزاد جنبه سنتی و توریست پذیر این شهر تقویت و توسعه یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار