فرمانده سپاه عباس آباد از ثبت 13 دی سالروز شهادت سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی» به عنوان روز یادواره شهدای عباس آباد در تقویم فرهنگی شهرستان به ثبت رسید.
کد خبر: ۹۲۵۲۹۸۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  سرهنگ مهرداد ابراهیم‌پور فرمانده سپاه عباس آباد در گفت‌وگویی، شمار شهدای این شهرستان را ۱۸۵ شهید عنوان کرد و با بیان اینکه میزبان شش شهید گمنام در کلارآباد، سلمانشهر و عباس آباد نیز هستیم، اظهار داشت: ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» به عنوان روز یادواره شهدای این شهرستان در تقویم فرهنگی به ثبت رسید.

وی به برگزاری اولین یادواره دو شهید گمنام دفاع مقدس سلمانشهر اشاره کرد و گفت: این یادواره با توجه به شرایط کرونایی عصر امروز و در سالروز تدفین این شهدا در جوار این خوشنامان در پارک کوثر برگزار شد.

ابراهیم‌پور از توزیع هزار و ۱۰۰ غذای گرم در بین نیازمندان عباس آباد، کلارآباد و سلمانشهر خبر داد و افزود: این اقدام خیرخواهانه در ادامه رزمایش کمک مومنانه با همکاری مسئولین، شهرداری سلمانشهر و خیّرین همزمان با برگزاری یادواره شهدای گمنام صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه روز هشتم تیر سالروز تدفین شهدای گمنام سلمانشهر به روز یادواره شهدای این شهر نامگذاری و ثبت شده است، ادامه داد: این اقدام با هدف انسجام‌بخشی به یادواره شهدای این سه شهر صورت گرفت.

وی با بیان اینکه فصل اول (بهار)، یادواره شهدای عباس آباد را در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) داریم، گفت: همچنین در فصل دوم (تابستان) یادواره شهدای سلمانشهر در سالروز تدفین شهدای گمنام در هشتم تیر برگزار می‌شود.

ابراهیم‌پور ادامه داد: در فصل سوم (پاییز)، یادواره شهدای بخش کلارآباد در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و فصل چهارم (زمستان) نیز در سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج «قاسم» یادواره ۱۸۵ شهید عباس آباد را برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: به این مناسبت نیز جلسات درون‌سازمانی را برگزار کردیم و برنامه‌های خوبی پیش‌بینی کردیم که برگزاری مسابقه فوتسال در دهه کرامت یکی از این برنامه‌ها بود. /دفاع پرس

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها