رئیس کمیته بسیج سازندگی مجمع نخبگان ساری در گفت و گو با «بسیج»:
 رئیس کمیته بسیج سازندگی مجمع عالی نخبگان ساری با اشاره به اینکه  نخبگان جهادی و تراز انقلاب در شکوفایی کشور نقش موثری دارند، گفت:‌تحقق گام دوم انقلاب توسط نخبگان جهادی و انقلابی و جوانان همراه با سازندگی صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۲۵۲۹۹۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

بهرام لیالی صبح امروز در گفت و گو با خبرگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه  نخبگان جهادی و تراز انقلاب در شکوفایی کشور نقش موثری دارند، گفت:‌تحقق گام دوم انقلاب توسط نخبگان جهادی و انقلابی و جوانان همراه با سازندگی صورت می گیرد.

 رئیس کمیته بسیج سازندگی مجمع عالی نخبگان ساری با بیان اینکه تحقق این امر با در نظر گرفتن ابعاد سه گانه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی و استعداد و خلاقیت جوانان و متغیرهای مربوط به آن مطرح و اقدام می شود، افزود:حضور جوانان و نخبگان و جهادگران در عرصه های سازندگی و بروز خلاقیت های آنان علاوه بر شور و نشاط و سلامتی بخشیدن به جامعه به عنوان مظهر پایداری و شجاعت این احساس را در جوانان به وجود می آورد که در تمام عرصه های سازندگی اقتصادی فرهنگی اجتماعی نیز همین گونه باشند.

لیالی در ادامه به مسئولیت دادن جوانان و نخبگان جهت سازندگی و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اشاره کرد و یادآور شد:‌این مسئولیت دادن از آنها افرادی کارآمد، متعهد، دلسوز و مقید به اصول اسلامی برای مدیریت آینده کشور که همان مدیریت جهادی و تربیت یک مدیر تراز انقلاب و مدنظر مقام معظم رهبری است، می سازد.

رئیس کمیته بسیج سازندگی مجمع عالی نخبگان مرکز مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از این مجموعه ها انقلابی، بسیج سازندگی در مجموعه بسیج مستضعفین است ، خاطرنشان کرد:‌ این سازمان با الگو برداری از ائمه معصومین، نخبگان و دانشمندان ایرانی و اسلامی مانع از آن می شود که جوانان سرمشق های کاذبی را انتخاب کرده و به نوعی از خود بیگانگی دچار شوند.

به گفته لیالی بسیج ظرفیت عظیمی در تحقق گام دوم انقلاب را دارد که با استفاده از ظرفیت نخبگان و جهادگران می توان اقدامات زیادی انجام داد.

 رئیس کمیته بسیج سازندگی مجمع عالی نخبگان مرکز مازندران  در ادامه به برنامه های این سازمان پرداخت و افزود:‌یکی از برنامه های ما تشکیل هیات های اندیشه ورزی در مجمع عالی نخبگان است که با حضور نخبگان و جهادگران می توانیم به صورت دقیق احصا مشکلات کرده و راهکارهای مناسبی جهت برطرف نمودن مشکلات حوزه های مختلف مشخص کنیم.

لیالی در همین رابطه افزود: از اهداف مجمع عالی نخبگان استفاده از تمام ظرفیت ها جهت حمایت و مشاوره نخبگان و به کار گیری آنان جهت شکوفایی کشور و استان و پیشرفت و آبادانی روستاها و برطرف نمودن مشکلات اقتصادی و اجتماعی است.

رئیس کمیته بسیج سازندگی مجمع عالی نخبگان مرکز مازندران با تصریح بر این مطلب که نخبگان از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی در بطن امور بودند، ادامه داد:‌ همین نخبگان در روز‌های سخت جنگ تحمیلی، علم و ایمان را به هم گره زدند تا کشور با تمام محدودیت‌ها از پس لشکر متکی به پشتیبانی شرق و غرب صدام برآید؛ نخبگان در همان سال‌ها برای خودکفایی کشور، جهاد سازندگی راه انداختند؛ پس از جنگ هم در تک تک روز‌های حساس انقلاب اعتماد به توانمندی نهاد علم، دانشجویان و نخبگان، رهایی‌بخش عبور نظام از گردنه‌ها بوده است.

لیالی در پایان به  دستاوردهای نخبگان ایرانی اشاره کرد و گفت:‌این دستاوردها زیر سایه نظام انقلابی صرفاً به جنبه‌های فناوری محدود نمی‌شود و چراغ بسیاری از پیشرفت‌های فرهنگی و اجتماعی مانند اعتکاف و اردو‌های جهادی در دانشگاه روشن شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها